Cuma, Ağustos 03, 2007

AKREP Mİ, NE AKREBİ ?

Bir Garip Orhan Veli tadındayım. Yaşamımızda bizi etkileyen çokça olay oluyor. Üzerinden biraz zaman geçince yaşandığı andaki önemini kaybediyor, hafızalarda bulanıklaşıyor. Kafamda bir sürü konu var bulanıklaşmış. Hangisini çekip çıkarsam yazılır hale getirsem düşünüyorum.

En iyisi akrep derdimden başlayayım. " MİT DEĞİLMİŞ İSTANBULDAKİ EVLERDEN AKREP ÇIKABİLİYORMUŞ". Evet benim evimde de akrep var. Sağdan soldan duyardım ama çoğu insan gibi İstanbul'da ne akrebi gibi bir tepki verecek değildim. Ama bir gece yatak odamda kendiyle karşılaşınca evde bir panik havası esti tabii. O gece allahtan Çidom vardı yanımda öldürdük, kurtulduk. Romantik, aşk yuvası yatak odamı terkettim bu hadiseden sonra. Abim iş için geldiğinde hamama gelmiş hissetsin, Türk kültürünü özlemiştir nasılsa diye kapı pencere açmama terörü başlattım evde. Sonra bir arkadaşım dediki onlar çift gezer. Sabaha karşı bir gün koridorda karşılatık çiftimizin eşiyle. Gene bana göre tek çare kafasına geçirdim terliği. Sonra babamlar bir haftasonu geldiler, pencerelerime yapılan telleri getirdiler, evde yapılması gerekenleri yaptılar. Evi eve benzettiler ve gittiler. Bu esnada her taraflara silikon, alçı, ilaç ne gerekiyorsa yapıldı.
Kırmızı avizeli, kırmızı abajurlu romantik odamda kalmaya başlamıştım ki. Tatil öncesi bavul hazırlığında olduğum bir gece. Romantik odamda götüreceklerimi sandalye yığarken, eflatun tişörtümü sandalyeye atmamla yere siyah bir şeyin düşmesi bir oldu. Böyle gözlerim kamaştı rüya mı gerçek mi bilemedim ve terliği indirdim. Geceyi uyur uyanık geçirerek o gün yola çıkacağım için evi arkama bakmadan terkettim. Evi terketmeden evvel odamı da bazudinledim. Akrep uğruna ben telef olacağım.
Tatil dönüşü abim benden önce geldi. Dolabımı boşaltmış sağolsun her şeyi ıncık cıncık etmiş bizimkilerden birini görememiş. Ben geldiğimde abim gitmişti. Psikopat edasıyla evde dolaştım her yeri kaldırdım baktım. Bir de ne göreyim çamaşır sebetinin altında yavru akrep ölmüş bir tane. İncelemelerim sonucu akreplerin yavrularını sırtında taşıdığını öğrenmiştim. Benim caniliğim sonucu sanırım anne ve babayı kaybeden yavru açlıktan ve susuzluktan öldü.
İşin ilginç tarafı Yeniköy'de bu işi benim kadar takan bir adama rastlamadım. Eevet bizim ev 4. kat bizde de çıkıyor arada. Ya da aaa!! çok ilginç akrep miii ne akrebii? Ya da bir şey yapmaz o zehirli değil. E be güzel abim ablam. Bir şey yapmaz tabii durduk yere. Ama ayakkabını içine girdiğini farzet. Sen de normal bir insan evladı gibi ayakkabını giyip akrebi ezmeye kalkarsan sokmaz mı adamı. Eee al başına belayı. Tövbe yarabbim diyemiyorum tabii. İşte ama ne biliyim korkuyorum kem küm. Neyse bu iş böyle olmayacak dedim. Çağırdım ilaç şirketini. İlaçlattım evi. Haftasonu da kuzenlerde kaldım. Dün girdim eve asayiş berkemaldi. Bakalım ilerleyen günlerde ne olacak.


Bir sonraki yazım da buzdolabım ve bilgisayarımla ilgili olacak:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla yazılarını çok beğendim hepsini okudum...ama bi tek akrep sorununa derman olcak oda akrep haşere kovucular
www.akillicihaz.com
bu arada çok espirili bi kıza benziyosun hele o otostop olayına hasta kaldım