Perşembe, Ağustos 09, 2007

ORDAN BURDAN



Bir uçağım olsa da istediğim yere uçup gitsem.

Yandaki fotoğraf karadeniz gezimizden bir ara da onu yazmalıyım. Sanki Alplerden bir görüntü gibi bir sürü fotoğraf çekmişiz ama içinden hangisi koyacağımı bilemedim.

Dün itibariyle spora başladım. Haftada 3 gün gideceğim sonra gidiş sayımı 4'e çıkartacağım başarabilirsem tabii. Bunun yanında da yüzmeye başlamak istiyorum. Sağlıklı yaşam konusunda yavaş yavaş takıntı geliştiriyorum galiba. Kilo derdi olan bir insan değilim ama kendimi formda hissetmek istiyorum. Sırt ağrılarım yaşam kalitemi düşürmeye başladı. İçki dışında da zararlı bir alışkanlığım yok.

Bu aralar fotoğraflarla çok haşır neşir oldum. Gözlerime takmış durumdayım çok ufaklar ya kapalı çıkıyor ya da şapşal bir hal alıyor. Gözü güzel ve büyük gösteren makyaj teknikleri öğrenmeli ve hep makyajlı gezmeliyim :) Nasıl yapacaksam artık.

Eğer izin alabilirsem kışın ekim-kasım gibi Amsterdam'a gitmek istiyorum. Eski fotoğraflara baktım ve kanım kaynadı gidesim geldi. Bakalım kuru bir istek olarak mı kalacak, gerçekleşecek bir istek olarak mı?

Hala giysi dolabımı yerleştiremedim. Hepsi yatağımın üzerinde içinden gene akrep çıkacak diye korkmuyor değilim. El mecbur yapacağım.

Eskiden kendimi ifade ederken bu kadar zorlanmazdım şimdi neyi nasıl diyeceğimi bilemiyor, bulamıyor, yazıya dökemiyorum kendimi. Tıkanıp kalıyorum.

Penguen dergisi de kendi içinde bölünüyormuş. Bazı çizerleri ayrılıp başka dergi oluşturacaklarmış. Üzüldüm, ben bu halini seviyordum.

Bir insan 5 dakikada bir tuvalete gidip hiç gitmemiş gibi işeyebilir mi ? Valla başkasını bilmiyorum ama benim 24 saatimin büyük bir bölümü çiş yaparak geçiyor.

Hiç yorum yok: