Cuma, Ağustos 31, 2007

+1 KAÇ EDER :)

Sevimsiz Çakıl bir süreliğine tatile gitti. Artık bık bık bık etmiyorum. Yakında olacağım reglinin verdiği bir huzursuzluk sarmıştı dört bir yanımı.
Görüntülü medya ile bağlantım da dizilerimle sınırlı eğer başka bir yerde kalmıyorsam kesinlikle haber seyretmiyorum. İyi ya da kötü ruhum elvermiyor. Ama gazete okumadan edemiyorum. O kadar da sinirlendirmiyorum artık kendimi.
30 Auğustos zafer bayramını kokoşluk yaparak değerlendirdik. Çidomcum havuza gidelim dedi.Sabah 9'da kalktık Galatasaray Adasına gittik. Gerçekten hoş bir duygu denizin ortasında havuza girmek. Oldukça pahalı bir yer ne yazık ki. Televolecilerde bu hayatın bağımlılık yapmamasına şaşmamalı. Nasılsa havadan gelen bir para var. Ağustos böceği misali bol eğlence bol hoşluk.
Bugün babaanemler geliyor. Umarım rahat geçiririz önümüzdeki 9 günü. Dün gece kabak yemeği yaptım. Yemek diyince de acıktım şimdi.
Pazar günü de bendeniz daha önce de dediğim gibi 1 yaş artacağım. Babam'ın 3 Eylül'de gideceğini düşünerek 1'i cumartesi dışarı çıkarız diye 1 ay önceden tutturmuştum. Gidişini erkene aldık yine de 1'inde bir aksilik olmazsa istiklal caddesini sabah 6'ya kadar yaşama hevesindeyim. Hülya Abla bir gece yalnız kalacak babaannemle.
Evin kurallarını kapıya astım sabah. Kapı kesinlikle açık bırakılmayacak diye :) Yavru akrepler bir yol buluyor giriyor çünkü. Dün bir tane daha vardı eve geldiğimde.
Alışılacak başka çare yok anlaşıldı.
Şubat gibi Okay Temiz Ritim Atölyesine mail atmıştım hiç ses çıkmamış, sinirlenmiş sonra attığım maili unutmuştum. Geçen hafta cevap geldi. O kadar yoğunlar ki ancak cevap geldi demek ki. Haftaya perşembe bir sınıf açılacakmış. En sonunda hayalimi oldukça geç de olsa gerçekleştiriyor olacağım.
Bir diğer isteğimde Darüşşafaka'nın havuzuna yazılmak. Bu gidişle ömürbillah para biriktiremeyeceğim anlaşılan o.
Bir diğer hussus da Ayder Seyahatinde beni ısıran tahtakuruları. Hepsi hemen hemen geçti ama kolumdaki ve bacağımdaki hala tatlı tatlı kaşınıyor.
Şimdi düşündüm de ne tuhaf insanım di mi her şey beni buluyor. Olsun eğleniyorum bu halimle arada isyan etsem de o da hakkım olsun ama di mi :))

5 yorum:

cinar dedi ki...

+1 7 eder. benim uğurlu sayım 7 çünkü. seninki ne? seninki neyse +1 o eder.
çakıl çok sevimli ayrıca. bol bol dinlensin, eğlensin, havuzlara gitsin, yüzsün, serinlesin.. mutlu olsun o :)kaşıntıların için hemen bir antialerjik önereyim mi sana? :))

cakiltasi dedi ki...

Benim uğurlu sayım sanırım yok . 2 sayısını severim o da doğduğum gün diye heralde o zaman 1+1 =2 bu önerme pek güzel oldu: )
Öner valla bunların ısırıkları 1 ayı geçti ama niyeyse bunlar geçmedi tuhaf böcekmiş hiç sivrisinek ısırığı gibi değil ona razı olacağım neredeyse :)
Sağol Çınarcım ben biraz olumsuzmuşum öyle diyor arkadaşlar. Secret'ı alacaklarmış bana. Ben inanmıyorum o kitaplara ama alsınlar bakalım.

cinar dedi ki...

ha ha ha :) sanki biri benim için konuştu :))
kalmosan losyon al tatlım. hatta yüzeysel olmasın direkt hap iç geçsin. cetryn tableti pek beğeniriz bu konuda.. geçmiş olsun çakılcım.

cinar dedi ki...

hey nerdesin?
ayın 2 sine yazı yaz diye bekledim ama tık yok :( Yorumlardan kutlayayım o zaman. mutlu yıllaaaaaaaar :)
babaannenle kolaylıklar, uzun, sağlıklı ömürler çakılcığım :)

cakiltasi dedi ki...

Çınarcığım yazamadım evde bilgisayar yok ya :(
Teşekkürler dileklerin için.
Dün evin bahçesinde babaannem, Hülya Abla ve Çiğdemciğimle kutladık. Sağolsun Çiğdem pasta almış.
Beyoğlu'da sabahlamak hayal oldu.Aklım kalacağı için yalnız bırakamadım babaannemle Hülya Abla'yı. Babaannemin köyden komşusu Hülya Abla'da geldi bana yardıma. Ben işteyken o ilgileniyor.Gene de aklım evde.

İlaçlar için de teşekkürler.