Çarşamba, Ağustos 29, 2007

I AM GONNA LIVE FOREVER.....


Internette surf işini ilk defa tam anlamıyla yapabiliyorum. Daha önce hiç böyle etkili bir şekilde internette gezinmemiştim. Evde kablolu internet edinemeyişim ve iyi çalışan bir bilgisayarımın olmayışı heralde buna etkendi. Gerçi şimdi evde kablolu internet bağlantım hatta yepyeni bir bilgisayarım olduğu halde evde internete giremiyorum. Bunun nedeni bilgisayarımın bana direnmesi ekran kartının değiştirilmek üzere Ankara'da olması. Şimdiye kadar 3 tane bilgisayarım oldu üçünü de huzurla kullanamadım. Hatta şöyle komik bir şey başımıza geldi. İşyerindeki arkadaş izin aldı ve tatile gitti. O tatildeyken e-postalarını kontrol etmek bana kaldı. Pazartesi geldim bilgisayarının başına. Bastım düğmesine açılmasını bekliyorum ama siyah ekran bir türlü gitmedi. Güvenli kipte çalıştırmak istiyor musunuz dedi. Tamam dedim ne yaptıysam ne ettiysem açamadım. Ertesi gün tekrar denedim yok. İnternetten kontrol etmeye başladım bende e-postaları. Arkadaş geldi bilgisayarını açtı. Hiç bir sıkıntı olmadan çalışmaz mı! Şaştım kaldım. Bilimsel bir araştırma var mı acaba elektronik aletleri dokunmadan bozan insanlar hakkında.

Nereden nereye geldim? Bir konu yazmak üzere yola çıkıyorum sonra neler anlatırken buluyorum kendimi.

İnternette surf diyordum di mi ? Bloglardan özendim, bende iz bırakmış severek izlediğim çizgi ya da dizilerle burdayım. Pek yakında :)
Eskiye pek düşkün olduğum halde çok da taze olmuyor hatırladıklarım. Dizinin konusunu dün izlemiş gibi anlatanlarla çok özeniyorum :)

2 yorum:

cinar dedi ki...

merhaba :)

ben de evde internete giremiyorum. benim sebebim başka tabi. sebep pek tabi ki evde oyun sever bir arkadaş olması (sevgili eşim).

eski dizi vs ye ben de realfiesta sebebiyle heyecan yaptım. bir de bir blogda kavak yelleriyle ilgili bir yorum görünce özgün dizi olan Dawsons Creek aklıma geldi. Kaç sene boyunca seyretmiştim. Mutlaka anlatmalıydım :)

sevgiler çakılcım..

cakiltasi dedi ki...

çınarcım,
Sizler gibi evlere iki bilgisayar şart sanırım :)
Kuzenlerimde de iki bilgisayar var ama eşi işini evden hem de iki ekranı da kullanarak yaptığı için onlara bir üçünsü bile gerekiyor.
Dizleri bir heves yazayım istedim. Ama biraz zaman alır yazmam:)
Sevgiler.