Cuma, Eylül 28, 2007

BEN DE SOBELENDİM :)

Çınarcım beni sobelemiş. Sevdiğim 3 şey nedir?



İnsan birden diyor ki aaa 3 çok az bi sürü şey vardır sevdiğim. Ama iş yazmaya gelince bir şey bulamadım ilk başta. Neleri seviyorum diye kalakaldım :))

1. Farklı farklı yerlere gitmeyi, yeni insanlarla tanışmayı çok seviyorum. Farklı yer bir kafe olur, bar olur, yeni bir şehir olur, birinin evi olur yani skala çok geniş.

2. Denizi çok seviyorum. Denize girmek, yüzmek, kumlarda püfür püfür oturmak. Ya da deniz üzerinde seyahat. Hele ki denizden doğan güneşi ya da denize batan güneşi seyretmek keyiflerin en güzeli. Burası İstanbul Boğazı olursa ooo demeyin keyfime. Ama denize bu kadar yakın olup girememek ayrı bir hüzün benim için.

3. Elimden bırakamadığım kitabı koltuğun üzerinde büzüşmüş şekilde okumak ve bitirmek. Sonra yeni bir kitaba başlamak. Bu da 3. cü sevdiğim şey oldu ilk anda düşündüklerim arasında.

Daha çooooooookkk var:) Ama hakkım 3.

Ben de Anılcığımı sobeliyorum.

5 yorum:

cinar dedi ki...

Evet yaaaaaaa :( Deniz. Denizin kenarında olup denize girememek :( Ööyle hüzünlü hüzünlü denizi seyretmek. Ama sırf seyretmekle bile huzur bulmak. Çelişki mi? Evet. Kimin hayatında yok ki çelişki?

Fountain'ı seyretmiş miydin bu arada? Şimdi onun film müziklerini dinliyorum da. Aklıma geldi. En sevdiğim filmler arasında. Beni çok etkiledi. Neden bilmiyorum..

KIKI'S DESIGN dedi ki...

Canım Çakılım,
Sen süper tatlı bişeysin:)Şu değişik yerlere gitmeyi kısmını inan ben de çok seviyorum:)
bi ara birlikte yeni bi yerlere gidelim olur mu:)
ÖPTÜMMMMMMM!!!

cakiltasi dedi ki...

Çelişkiler yumağıyız Çınarcım::)
Fountain'i seyredemedim maalesef:( Festivalde onun yerine başka fimleri tercih etmiştim. Tercihlerim sorgulanabilir ama :)Dediğim gibi bi dvd player edindikten sonra her şeyi seyredeğim.:))


Sağol Kikicim benim. Olmaz mı gidelim tabii :) Bana kalsa dünya kazan ben kepçe:)İstanbul'a gelirsen haber etmeyi unutma...
ÖPTÜMMMM ÇOKKK

ruchan dedi ki...

nerelerdesin ? merak ettim !!!

cakiltasi dedi ki...

cimcimecim buralardayım da eskisi kadar sık dolanamıyorum :)
mail için teşekkürler cevap attım sana:)
öptüm çok.