Cuma, Eylül 14, 2007

HAFTASONU HOŞGELDİN

Uçan kazla tavuk arkadaşlarının resimlerini ekledim bir önceki gönderimize.

Dün kursuma ikinci kez gidişimdi. Ritim çalışmam lazım beyin ve el koordinasyonu zor bir iş. Bol bol çalışma yapmam gerekecek. Djembe almam şu ara çok olası değil ama Ankara'daki evde djembe yavrusu bir tane aletim var. Hangi yıl hatırlamıyorum İstanbul'daki yere tezgah açan afrikalılardan almıştım. Nedense onu taşınırken getirmek aklıma gelmemiş.

Yeni bir haftasonu bizi bekliyor. Beni bekleyen neler var peki. Bu akşam eve gider gitmez temizlik yapılması yarın sabah saat 10.00'da yapılacak ilaçlamaya evin hazır hale getirilmesi. Akşama karşıya gidilmesi orada kalınması falan filan.

Tam emekli hayatı anlaşıldığı üzere. Uzun zamandır sinemaya gidemiyorum. Evin oralarda ancak plaza sinemaları olduğu ve illa bir vasıtaya binmem gerektiği için üşenme hakkımı kullanıyorum. Karşıdayken Kadıköy'e Beyoğlu'na gitmesi gelmesi daha kolay geliyordu. Eeee bir de etrafı saran abuk subuk filmler desek yerinde olur sanırım. Seveceğim tür filmler para getirmeyeceği için alışveriş merkezlerinin sinemalarında oynatılmıyor ne yazık ki.

Şimdilik bu kadar....

6 yorum:

cinar dedi ki...

Evet evet benim için de film açısından kısır bir dönem. Tabi küçük bir şehirde yaşıyor olmam gerçeğinin de büyük katkısı var buna.
Mesela Harry Potter'ı izleyemedim daha. Meraktan ölüyorum. Sonunu ve sonraki filmin sonunu falan da biliyorum ama çevirmelerle yapılan sohbette şimdiye kadar yapılan en iyi film yorumunu duyunca içimde bir şeyler kıpırdadı. Seyretmem lazımdı ama olmadı :( Buraya gelen filmleri de Türkçe seslendirmeyle getirip sinirlerimi bozuyorlar zaten!!

cakiltasi dedi ki...

Senin üşenmeye bile fırsatın olmazken İstanbul gibi bir yerde olup benim üşenerek filmlere gitmemem biraz arsızca sanırım. Filmlere çok meraklı olmama rağmen evde bile bazen uykuya teslim oluyorum nedense.

Sana bir film önermek istiyorum ama nasıl bulunur hiç bir fikrim yok. Ben festivalde seyretmiştim ama o kadar güzel bir film ki seveceğini tahmin ediyorum. Belki internetten indirebilirsiniz. Ben öyle işleri hiç bilmediğim için yönlendiremiyorum. "Wristcutters a love story" Goran Dukis yönetmeni.Umarım seyretme şansın olur:)

cinar dedi ki...

önerin için çok teşekkürler. En kısa zamanda seyretmeye çalışacağım. kimbilir belki bizim arşivde varmıştır bile :) eşim de çok ilgili bu işlerle. ben demeden çoğu filme sahip oluyoruz bu şekilde. yoksa da en kısa zamanda olacaktır :))
ablamsın, büyüğümsün! :)

cakiltasi dedi ki...

hehehe ablalık da neymiş yahu kim abla:)
valla çok şeker bir filmdi.

cinar dedi ki...

seviyorum seni işte şekerim daha ne olsun :)

o saygıdan çakılcım :) yoksa herkese ablamsın büyüğümsün denmez :))

cakiltasi dedi ki...

30 yaş sendromları bunlar Çınarcım. Kuzenimin kızı da bi kere teyze dedi. Kalpten gidiyordum hehehe.