Çarşamba, Ekim 03, 2007

AŞK ESKİ BİR YALAN ADEMLE HAVADAN KALAN

Hüzünlü şarkılar dinleyip hüzünleniyorum. Mozaşizm gibi bir şey galiba dinleyip dinleyip bu moda girmek Eski türk film müzikleri... Esengül'ü bile bulmuştum her telden bir karışım çıktı ortaya. Favorim Belkıs Özener tabii.

Çok yoğun bir hafta sonunu daha geride bıraktım. Öyle yoğundu ki buraya yazacak takaatim bile yok :) Hafta sonunun toplamında 8 saatten fazla uyuyamadım. Pazar günü gece yatana kadar kanımda alkolü hissedebiliyordum. Ne uyuttu ne ayılttı. Bir 3 ay gece hayatı olmasın gelen giden olmasın ben gitmiyim bir yere mümkün mü acaba. Ben evime alışıyım biraz haşır neşir olayım dedikçe bir iş çıkıyor. Şimdi önümüz bayram illa evde olamayacağım. Ondan sonraki hafta sonu 21 Ekim bu referandum işi çıkmış. İkametgahım hala Ankara'da şimdi Ankara'ya mı gideceğim. Hay allahım ülkede neler olup bitiyor haberim bile yok. Nedir bu sarsaklık bilmem.

Sabahları o kadar yorgun uyanıyorum ki bir iş güç yaptığımdan değil. Beynimin yorgunluğundan. Çoluğu çocuğu olan nasıl başa çıkıyor aklım ermiyor. Ben kendime bakamıyorum. Dün gece eve 11'e dogru geldik. Bi de ütü yaptım o saatte. Ama bitmesi mümkün değil birikmiş. Bir o kadar da yıkanacak var. Annem bugün yolda geliyor. Delil bırakmayacaktım ama gücüm yetmedi.

Ben şarkılarıma geri dönüyorum.

Ne çok gidennnnn
Memnun ki yerinden
Çok seneler geçti
Çok seneler geçti
Dönen yok seferinden...

4 yorum:

cinar dedi ki...

Hmm bu şarkıyı ben de severim. Aslında nostaljik şarkıların hemen hepsini severim. Özellikle eski Türk filmi şarkılarını. Mesela Hülya Koçyiğit'li, Kartal Tibet'li, Filiz Akın'lı filmlerin müziği..Onları dinyeip de hüzünlenmemek elde değil ki çakılcım. O kadar mazoşistlik hepimizde var yani..Bak beni de hüzünlendirdin şimdi :(
öptüm.

KIKI'S DESIGN dedi ki...

Çakılım,
olsaydım sana yardım ederdim canım benim,
takatin kalmadıysa bırak dağınık kalsın biraz anne azarıyla yırtıyo insan:)))
Buralardan ne yapabilirim senin için ki???
...varsa yapabileceğim bişeyler söyle:)
Ankaraya gelmende hiçbir sakınca göremiyorum:))))
Öptümmmmm!!!

pinomino dedi ki...

yaaa yaaaa...ben ne yapayımm..2 çocukla yoruldum deyince çemkiriyosunuz bana..
hem de gidiyo bulo..hepinizin başına ekşiycemmm:)))

cakiltasi dedi ki...

Ahhh Filiz Akın di mi küçükken ne çok severdim. Minti diye bir sakız vardı. İçinden starların resimleri çıkardı. Filiz Akın çıksın diye beklerdim hep. Bir kere çıkmışdı da nasıl da sevinmiştim hehehe. Ey gidi günler hey... hep beraber çınarcım hüzünlenelim fena mı :))
öperim.

kikişkom, azarımı yedim. hala mı bu kütüphanenin içi toplanmaz kaç ay oldu taşınalı diye. sağol cicim siz buralara gelin beraber yiyip içelim yeter bana. keşke daha yakın olsaydı hep gelirdim:((
öptüm kocaman.

hahahah,
çemkirik seni gel ekşi bakalım napalım çekicez elimiz mecbur.