Cuma, Eylül 21, 2007

MASAL EVİM


Boğazın benim için en güzel evi. Beni evlat edinirler mi acep :) Sabahları İstinye'den tekneye biniyorum ver elini boğaz yoluyla Arnavutköy. Bugün deli misali bir sürü foto çektim ama hiçbiri güzel çıkmamış. Uzaktan ve yandan pek anlaşılmıyor masal evim. Hansel ve Gretel'deki çukulata evi çağırıştırıyor bana.
Haftasonu Ankara'ya gidiyorum en son ne zaman gitmiştim hatırlamıyorum.
Bilgisayarım da Tüketici Hakları Derneğine konu oldu. Annem hakkımızı arayalım dedi. Ben de iyi dedim.
Tüketici Hakları Derneği mavi bilgisayara ihtar çekecekmiş ama hiç sanmıyorum ki o faks yerine ulaşsın. Bana her aradığımda 30 iş günü dolsun dolmadı daha dediler. Halbuki dün dolmuş. Bana yaptıkları hesapta daha 10 gün vardı. Neyse onu getirmek bu gidişim de hayal oldu. Ben şapşal gibi adsl ödemeye devam edeyim.
Şimdilik başka havadis yok.
Bu blog beni çıldırtacak mı ne? Paragrafların arasına satır ekliyorum. Gerisin geriye yapışıyorlar birbirine. Bitişiklik benim suçum değil :(

3 yorum:

ruchan dedi ki...

güle güle git , güle güle gel...
Bi ara beni de deli etmişti bu bitişiklik. Resim ve yazılar arasında bir türlü boşluk bırakamıyordum. Bende bu kodu kullanıyorum. Ay bi türü yorumu yayınlayamadım. Çünkü kodu kabul etmedi , html olduğu için. İstersen mail adresini ver gönderiyim...

cinar dedi ki...

aaah manzara çok güzel. püfür püfür deniz kıyısı, akşamın parlak ışıkları, yanına bir de yeni demlenmiş tomurcuk kokulu çaykur çayı :) Daha ne olsun değil mi? Ama sen boşver. Son yıllarda tsunami çok moda oldu, Allah korusun!

cakiltasi dedi ki...

cimcimecim güle güle gittim güle güle geldim:)
ben bu kod işlerini çok anlamıyorum. çok da kurcalamadım. bana gönderirsen sevinirim. mail adresim mavinokta@hotmail.com. ama nerede ne şekilde kullanacağımı da yaz nolur. öpüyorum
sevgiler.

çınarcım,
uzaktan görmesi de artık yetiyor. trafikte debelenenleri düşününce şanslı azınlıktanım. ama orada oturuyor olsam tsunamiyi iplemezdim galiba türk insanı tribi :)
öptüm cicim