Cuma, Ekim 26, 2007

GÜZEL GÜNLERE

Annemin süpriz yapıp salı günü geldiğinden bahsetmemiştim. Spor dönüşü baktım salonumun ışığı yanıyor haydaaa dedim hırsız mı girdi, noldu, napsam, ev sahibine çıkıp haber mi versem??? diye eve yaklaşırken baktım perdelerim benim perdeler değil o zaman çaktım köfteyi annem gelmiş. Aslında babam ile babaannem de geleceklerdi ama Zeyno ve sevgilisi bana gelecekleri için aman dedim siz gelmeyin. Çünkü genelde gelenler gidenler üst üste bindiği için bu sefer gönlüm bu duruma razı gelmedi ve önlemimi erkenden aldım. Annemi cumartesi ne yazık ki köye geri postalıyorum. 1 Kasım'da da prenses hazretleri Burçik Hanım'ı Amerika'ya yolculayacağımız için annemlere 2 Kasım gibi gelin dedim. Sanırım 1'inde yarım gün izin alıp prensesi gezdireceğim. Kursuma da cuma günü gideceğim ki akşam İstiklal'de Selo ve Zeyno ile buluşup bir yerlerde oturalım. Prenses arada okursa buraları görür kendisinden nasıl bahsettiğimi hehehe. Gerçi beğenmiyor yazış şeklimi konuşarak yazıyormuşum. Bu aralar Selo'yla ikisine kılım. Vıdı vıdı başımın etini yiyorlar.


Efendim dün televizyona çıkma adımını attık. Sanırım 6 Kasım Salı günü gece saat 24.00'te tv8'deyiz. Hatta mıyk mıyk konuştum bile:) Bilmiyorum nasıl çıktık. Evde tv8 çıkmadığı için o gün Çidom'lara gideceğim. Dün Oben Abla'ya bahsettim durumdan eminim herkese duyurmaya başlayacaksın seni biliyorsam duymayan kalmayacak dedi. Ben de bir haha koyverdim yok valla feysbuk'ta bahsetmeyeceğim dedim.

Neyse ben böyle geyik yapıp geyik yazayım ama sanmayın ki içim yanmıyor, kavrulmuyor. Elimde olsa her okuduğum yazıyı buraya yapıştırıyım. Reha Muhtar'ı sevmeyiz ama inanın o kadar güzel yazıyor ki . Adamı sokakta görsem öpüp boynuna sarılacağım. Vatan Gazetesi'nin (www.vatanim.com.tr) köşe yazarlarını takip edebilirsiniz. Bence çoğu dürüstçe doğruları aktarıyor. Kimi gazetelerin kim yazarları gibi 3 maymunu oynamıyor.

Bir haftanın sonu daha geldi. Umarım geçen hafta sonundaki acı haberler son olur.

Dünyamıza ve sevgili ülkemize acil barış, güzel günler neden bu kadar uzak görünmek zorunda :(


not: sayfama müzik nasıl ekleyebilir bilen varsa bana yardımcı olabilir mi?

5 yorum:

cinar dedi ki...

hihihi :) demek artiz olucan. 6 kasım mı demiştin? niye saat 24 te yahu? neyse ben saati kurup seyretmeye çalışacağım artık. seni hiç kaçırır mıyım çahılcım hehe :)
valla o müzik olayını ben de merak ediyorum. archisugar'ımıza soralım hemen. onun blogunda her gün başka bir müzikle karşılanıyoruz ne de olsa :)
muck

cinar dedi ki...

datlım gıymatlım bu arada senin blogunda verdigin link benim asıl sayfama değil sinemasever sayfama yönlendiriyor :)

cakiltasi dedi ki...

valla artiz olcam :) evet niye o kadar geç ben de bilmiyorum. artık d-smart'ım var. onun hikayesini daha sonra anlatacağım. bu demektir ki şöhret basamaklarını tırmanırken evde olacağım:)

müzik için archisugar'a çok teşekkür. tatil sonrası rehaveti içinde olduğumdan keşfetme işlemini erteledim.

senin blog linkini de düzelteceğim çınarcım ya. kendimi bazem abim gibi hissediyorum genelde bilgisayar kıtı olan odur ama ben de kıtlıkta aşağı değilim hahaha.

cinar dedi ki...

çakılcım hu huuuuuuu :)
nerdesin? 1 haftadır yoksun, merak ettim. iyisin ya?
öptüm.

cakiltasi dedi ki...

çınarcım,
iyiyim iyiyim.üşengeçlikten buralardayım yoksa. yarın yeni postla karşındayım merak etme.
öptüm kocaman