Pazartesi, Ekim 22, 2007

HAFTANIN BAŞI


Haftanın başındayız yeniden. Uzun bir zaman olmuş pazar günleri televizyon karşısında Catdog seyretmeyeli bütün bir günü semirerek geçirmeyeli. Çook çook uzun zamandır seyredemediğim Kavak Yelleri'ne de rastladım bu sayede. Tekrar bölümleri pazar sabahlarıymış demek. Epey ilerlemiş işler.


Sabah sefasından sonra Selo'yla carffure'a gidip aylık alışverişimizi yaptık. Alışverişi bitirdikten sonra da promosyon portakal sularımızı alıp Yeniköy'deki tarihi börekçide börek yedik ki Sarıyer börekçisinden çok daha lezizdi.


Şimdi ise pazartesi olmuş döngü başlamış bile.....

2 yorum:

cinar dedi ki...

oooof sorma şekercim.. döngü de kısır döngü. git gel konyaaltı :) bi değişiklik yok..
son kitabın özetini yazmadım henüz şeker.. sadece bende bıraktığı etkiden bahsettim. aaah ah :)
çok öptüm..

cakiltasi dedi ki...

pek heyecanlı çınarcım ya bitince epey bi boşlukta kalacağım galiba:)
öptüm kocaman