Pazartesi, Ağustos 31, 2009

UNUTKANLIK

Çok uzun zamandır ilk defa bir hafta sonu bana aitti ve evde geçirdim. Evde temizlik, ütü, çamaşır derken koskoca iki gün geçti gitti. Evde yapılacak hiç iş olmasaydı daha güzel olurdu ama bu bile yeterince iyiydi.

Pazar günü yaptığım bir ihmal beni biraz endişelendirdi. Evden, spora kayıt yenilemek bir de abimin köyden getirdiği kabaklar ve patlıcanları kızartma yapar yer bitiririm diye yağ almak için çıktım.

Evdeyken mutfak bezlerini çamaşır suyunda kaynatmak için ocağa koymuştum. Bütün işlerimi bitirip evde geldiğimde. Ocağa gözüm takıldı. Düğmelerden biri açık görünüyordu. Sonra jeton düştü. Kimbilir ne zaman ocağa koyduğum bezlerin suyu taşmış ve ateşi söndürmüştü. Birincisi iyi ki su taşmış ve ateşi södürmüştü ikincisi de iyi ki emniyet kilitli set üstü ocağım vardı. Alırken mutlaka o hadiseye dikkat edin. Belki artık emniyet kilitsiz satmıyorlardır bilmiyorum.

Yani tümüyle aklımdan çıkmış gitmişti ocak. Ve ben bunu çok sık yapıyorum. Ve çoğu zaman evde olduğum, mutfağa sık girip çıktığım için farkediyorum. Umarım daha beter bir şey gelmez başıma.

Not: Hayatımda ilk defa kızartma yaptım. Pek başarılı olduğum söylenemez. En azından tadı güzeldi. Görüntüsü ise ı ıh!

2 yorum:

pinomino dedi ki...

yaşlanınca birlikte ev tutarız çakılım.. sonrada havaya falan uçururuz evi güzel olur:))

cakiltasi dedi ki...

olur valla pinom:) mahallenin kaçık ihtiyarları oluruz hehe. benim 120 kedimle.