Perşembe, Eylül 03, 2009

DÜN DOĞUM GÜNÜMDÜ




Dün bir yaş daha yaşladığım gündü. 33 bitti. 34'ten gün almaya başladım. Beni görseniz yaşıma inanmanız mümkün değil. Ben de yaşıma inanmıyorum. Aysel Gürel vakası olacağım ileride. Ciddi ciddi 23 sanıyorum kendimi.
Dün yataktan kalktıktan işe gelene kadar bugün benim doğum günüm. Bugün benim doğum günüm diye tekrar ede ede geldim. Doğum günü seremonim bir gün öncesinden başlamıştı hoş. 5-6 kişi 1 Eylül ile 2 Eylül'ün karışabilitesine yakalanmışlardı.
Dün hüzünle karışık mutluluğum vardı. Arayan soranlar mutlu ederken, akşam evde yalnız olacak olmanın verdiği burukluk vardı. Akşama Mumuk ve Yumuk'layım diyordum soranlara.
Büyük kuzenim arayıp evde Mumuk ve Yumuk'la olacağımı öğrendikten sonra organize olmuş bir iki saat sonra arayıp program yapıp yapmadığımı sordu. Yok dedim evdeyim. O zaman tamam biz saat 20.00 gibi sana geliyoruz dedi. Sevindirik oldum tabii. Öyle mi süpersin Yavuz Abi dedim. Buradaki kuzenleri organize etmişti sağolsun. Sonra saat 17.00'ye doğru bir çiçek demeti geldi işe. Anılım, Yurdagülüm ve Çidomum'dan. Ben ağlak Osman oldum birden. Hele notu okuyunca. Şimdi bile ağlaklığım devam ediyor. Rutin eve döndüğüm saatte de bahçede evsahibim ile karşılaştım. Hayırlı olsun Çağıl dedi. Neye hayırlı olsun Güler Hanım dedim. Görürsün dedi. Bir eve girdim ki! Annemle babam köyden gelmişler. Ay ben şimdi ağlıyciğim dedim ve ağladım. Yaştan mıdır? Nedendir bilinmez bu ağlaklık.
Ben, kuzenlerin çocukları gelene kadar her evin en küçüğüydüm. Hep bana hediye alınır hep benim doğum günüm kutlanırdı. O yüzden doğum günlerim çok özeldir. Unutulursam kırılırım aranmazsam bozulurum. Eskiden günler öncesinden haberdar ederdim. Şimdi olgunluk geldi o iş kalktı:)
Bu doğum günüm ise çok özel geçti ama bitmedi de. Cuma buradaki arkadaşlarımla kutlama yapacağız. Farmville sayesinde Oben Abla'mın çok yakın arkadaşının kuzeni ile tanıştık ki! Aslında birbirimizin varlığını yıllarca bilip tanışmamışız. Onun doğum günü de 1 Eylülmüş. Cumartesi onlarla yemek yiyeceğiz. 40 gün 40 gece kutlama anlayacağınız.
2009'u unutmam benim için çok zor. Zaten çok kolay unutmam. Tarihler yıllar klasörlerde dizili durur beynimde. Ama 2009 şimdilik en farklısı.
PS: Bir küçük not bunu bloguma yazıcam dedim. Ilgazcım nolur yazma dedi. Nasılsa okumazlar hehe. 3-4 yıl önce Ilgazıma doğum gününde şort almıştık. Artık koca bir genç kız olduğu için o şort ona olmamaya başlamış. Dün gelirken getirmişler. Şort bana olursa diye. Nitekim oldu:)
Doğum günümde bizim aldığımız doğum günü hediyesi bana oldu diye pek güldük.
Hayatımdaki herkes iyi ki var!



10 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

nice mutlu yıllara :) ben de pek bozulurum doğum günümde aranmayınca insan yetim gibi oluyor nedense :)

unutulmaz güzelliklerle bir yaş geçir umarım ki. öpüyorum hediye olaraktan :D

cakiltasi dedi ki...

teşekkür ederim bekriyacım:)

lezzettabağı dedi ki...

Mutlu yıllar diliyorum sana!Ailenle,sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve mutlu seneler geçirirsin umarım!Sevgiler...

cakiltasi dedi ki...

anne ve kızları teşekkür ederim. sevgiler.

Gölgecik dedi ki...

Selam,
Bloglar arası dolaşırken buldum sayfanızı ve doğum günü yazınıza denk geldim...Ben son 3 yıldır aynı yaşyatım...sabitledim yani:)Doğum gününüz kutlu olsun...mutluluklar

cakiltasi dedi ki...

hoşgeldin gölgecik:)
valla ben de galiba sabitledim ama kendi yaşıma değil de 23'e sabitlendim sanki hehe.
çok teşekkür ederim. iyi dilekler için.

cinar dedi ki...

janım beniiiiiiim :) Doğımgünün kutlu olsun tekrar. İyi ki varsın :)) Ben de üzülüyorum hatırlanmadığımda. Çünkü ben çok önemserim ve hep ararım özel günlerde.
Seninki de maşallah dillere destan olmuş bu sene :) Hep böyle keyifli kal Çakılım. Sağlıkla ve mutlulukla..
Kocaman öpüyorum seni.

cakiltasi dedi ki...

valla dillere destan oldu çınarım:) hele cumartesi günü gittiğim doğum günü yemeğini bir gönderi konusu yapıcam üşenmezsem. çok teşekkür ederim cicikom. hep beraber nice yaşlara.

Unknown dedi ki...

Iyi ki dogmussun!

elifsavas.com/blog

cakiltasi dedi ki...

teşekkür ederim elif:)