Çarşamba, Ağustos 05, 2009

SERZENİŞ

Ben sadakatsizliğe dayanamıyorum kardeşim ister karı -koca ister sevgili isterse de arkadaş olsun. Böyle arkasından iş çevirmek, yok saymak hiç hoş davranışlar değil. Hayatım boyunca hiç kimseyi ne yok saydım ne de arkasından iş çevirdim. Yalandan nefret ederim "imaya" katlanamam. Varsa bir derdin açık açık konuşursun. İnsana eziyet ederek kendinden soğutmaya çalışmazsın. Şimdi ben niye dellendim. Açıklıyım.
Berguzel Korel ve Halit Ergenç çiftine açık söylüyorum hiç de mutluluklar dilemiyorum. Bize yansıyan kısmıyla biliyorum elbette. İşin iç yüzünü bilemem. Aldatılan hamile bir eş. Çocuğunu aldırması istenen bir eş. Aldatılan bir sevgili, yalanlanan açıklamalar sonra boşanma akabinde de yurtdışı gezisi ve sevgili olduğu ortaya çıkan çok meşhur çiftimiz. Ben böyle biliyorum. Gıcık olmama yetip de artan bir süreç. En antipatik çift benim gözümde. Elalemin derdi geldi geldi beni mi gerdi. Gerdi valla. Sevmediğim işler napıyım. Sabah sabah kına gecesi haberi gözümüze gözümüze sokulunca kıl oldum abi!!! Çağırmayın gazetecileri ne bokunuza her tarafınız magazin. Binbirgece denen kıl diziyi de seyretmedim hiç. Ay tam muppet şov ihtiyarıyım bugün.

Ha o daldan o dala konan, ilişkileri su gibi tüketenlere de kılım. Hiç mi saygınız yok geride kalana. Bu işi ben bu kadar basite almıyorum kardeşimmmm. Bir gün biriyle bir gün diğeriyle aşık böcek konumunda. Biriyle evlenme arefesindeyken ayrılıp iki ay sonra başka biriyle evlenmek ne demek. Ay ben çok geri kafalı mı oldum. Çağı mı yakalayamıyorum. Ki babam durup durup çağı yakala der bana.

İşte böyle bu sabahlık serzenişlerim bunlardı.

10 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

aynen ben de gıcığım bergüzar korele, yalçın küçük inek bakışlı derken doğru demiş adam :)

kimi kandırıyolar ne yapıyolar bilmiyorum ama ben de her daim onlar gibileri görmekten tiksindim.

midesizler tek kelime ile.

pinomino dedi ki...

:)) Çakılım güldürdün beni sabah sabah:))
Sen yorma o güzel kafanı böyle şeyleree:))
bir de bu eylül arkadaşlığımızın 20. yılı..
hani bej serviste eylülde tanışmıştık ya..
hah, işte ben gelicem ya eylülde..
bunu kutlayalım bence oraya geldiğimde tamam mı?
:))
öptümm
pinooo

cakiltasi dedi ki...

bekriyacım topluca kılız:) inek bakışlı tabiri çok hoş harbiden.

pinom, bu güzel kafam neler kıl olmuş durumda bugün bi bilsen:)

hangi yılın içindeyiz bronz yılımızı mı kutlayacağız :)) kadehlerimizi boğaza doğru kaldırır pırlanta yılımıza içeriz hehe.
gelicen di mi eylül de bak kandırık yok okullar açılınca daha zor olur sonra. ama bu sene ilkokula başlamıyordu di mi ardişim.
ay bu güzel kafam neler kıl olmuş durumda bugün bi bilsen:)

pinomino dedi ki...

http://marriage.about.com/od/20thanniversary/tp/20annivmod.htm

valla platin yüzüğü takmazsan parmağıma çok bozulurum ona göre
:)

pembecikolata dedi ki...

Kesinlikle bende kılım!!! Hem bu çifte hemde buna benzer medyatik(!) 5 para etmez bir çok kişiyeee...Bıktık artık ya kalitesiz saçma sapan programlardan, dejenere hayatları gözümüze sokan magazin programlarından...

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

bence de çok antipatikler!

bulent aksoy dedi ki...

aneeeem sen ne dolmussun ole yaw.
bunları (halit-berguzel) bu kadar ciddiye alma arkadasım , bunların hepsi birer ticari hareket bence. ancak senin bu kadar ofkeli olman cok komik..

Alo Elo! dedi ki...

canım benim çok haklısın ama kesinlikle gerikafalı değilsin. zaten çağdaşlığı yanış algılayıp yozlaşanlara kılız hepimiz. ama sen çok komiksin boşver onları. yine okumak pek keyifliydi.

cakiltasi dedi ki...

bülo aşk olsun yav şurada iki derdimizi açtık sen de dalga geç oldu mu şimdik:)

çitlembiğim hoşgelmişsiniz tatilden.hadi blogunu çok boşladın. sıva paçaları:)

cakiltasi dedi ki...

pembe çikolatacım, kıl olmayan yok gibi. doğru yolu bulucaz umarım bir gün.

merope hem de nasıl. Iyk yani o kadar :)