Perşembe, Ağustos 13, 2009

ŞAPŞİRİK

Demin aklıma abimin yüz sabununu jöle zannedip saçıma sürdüğüm zaman geldi. İşin daha da komik tarafı iki üç gün bu durumu sürdürmüş olmamdı. Olay bu ne biçim jöle dediğimde abimin yüz sabununu mu diyorsun demesiyle sonlandı.

Bu pazar da benzer olmasa da şapşirikliğime şapşiriklik katacak bir şey daha yaşadım. Pazar sabah eve su ısmarlayıp aceleyle çıktım. Eve geldiğimde bahçeden kapıya doğru ilerlediğimde bir baktım paspasın üstünde bir damacana duruyor. Aaaa sabah su almıştım. Tekrar bırakmışlar dedim. Aceleyle Erikli'yi arayıp. Ben sabah su söylemiştim ancak su gelmişti. Arkadaşlar sanırım bir daha bırakmışlar dedim. Karşıdaki kız allah allah tekrar mı bırakmışlar su dedi. Ben de evet evet dedim heyecanla. Sonra telefonu kapadım mutfağa gittim ki! Mutfakta su filan yok o kapıdaki damacana öz be öz kendi suyum. Yumuk ile Mumuk kaçacak paniğiyle suyu kapının önünden almadan fırlayıp gitmişim. Aceleyle tekrar aradım Erikli'yi. Benim dedim kafam bi milyon. O su benim suyummuş. arkadaşlar başka su bırakmamışlar. Kusura bakmayın.

Bu da böyle bir anı olarak. Çakıltaşı'nın sayfasında yerini alsın bakalım.

7 yorum:

cinar dedi ki...

:) Benim de böylesi bir unutkanlık hikayem var bahsetmiş miydim daha önce? bir gün arkadaımı arıyorum. telefonumuz da tuşlara basar basmaz algılayabilen bir alet değil. böyle numarayı tuşladıktan sonra 1-2 dakika beklemen gerekiyor. ben tuşlayıp ahizeyi yere bıraktım çoraplarımı giyeyim diye. sonra unutup tv ye dalmışım. dakilar sonra yerden garip sesle duymaya başlayınca jeton düştü :))
çok yaşa Çakılım. Şeker çakıltaşım benim :))

cakiltasi dedi ki...

hahaha çınarım sen çok yaşa. çok komikmiş senin ki de:)))bir de bunun aradıktan sonra kimi aradığını unuttuğun hali var. karışıdaki aloyu tanıyınca jetonun düşeni hehe.

Basak dedi ki...

süper, çok güldüm:) benim de zamanında babamın benden istediği suyu babama götüreceğime, tekrar bardağıyla buzdolabına koymuşluğum, babam su nerdediye sorunca da ne suyu diye cevap vermişliğim vardır ama bu unutkanlıktan ziyade dalgınlık kategorisine giriyor:)

cakiltasi dedi ki...

başakcım senin dalgınlıkta komikmiş. bunları unutmayıp bir yerlere not etsek neler çıkar daha kimbilir:)

Alo Elo! dedi ki...

ya sen gerçekten çok tatlı bi komik insansın yaaa! seviyorum seni çoook! bayılıyorum şapşirikliklerine! :)

Alo Elo! dedi ki...

ha o telefon işini ben çok yaparım ararım sonra bağlanma süresince kulağıma dayamadığım için kucağımda beklerim sonra "alo alo" seslerine uyanırım! :)

cakiltasi dedi ki...

çitlembiğim cicikom benim. komik bir şapşiriğim ben:) mumuk ve yumuk'la sirkte gibi hissediyorum kendimi:)
öpüyorum kocaman.