Perşembe, Haziran 25, 2009

TATİLSEMEK


Yazın tatile gittiğiniz yerlerde, çalışan insanlar ne yapıyor? Yazık onlara diye hiç düşünür müsünüz? Ben hep düşünürdüm. O sıcakta biz sahilde püfür püfür denizin keyfine varırken. Bankada, markette, ofiste çalışan insanları düşünür dururdum.


Şimdi İstanbul'da hissettiğim ise sayfiye yerinde olma duygusu ek olarak da çalışma zorunluluğu. Evden çıkarken hissettiğim duygu; tam da tatildeyken, ev bunalttı hadi sahile gidelim duygusu. Ama ben atlayıp otobüse işe geliyorum.


Otobüs sahil boyu gelirken, don gömlek denize girenleri, yürüyüşe çıkanları, kafelerde sabah çaylarını içenleri, balkonda kahvaltı yapanları görüyorum.


Karşı konulmaz bir boşluk hissi yaşıyorum.


Madrid'e gittin abartmasan artık demeyin. Madrid benim için tatil değildi. Giderken tatile gitmediğimi ısrarla söylüyordum. Şimdi olan ise bir haftalık tatil hakkı olan benim Madrid seyahati ile biten tatil hakkım ve inanılmaz bir yorgunluk hissetmem. Denizi olan bir yerde hiçbir şey yapmadan sabahtan akşama kumların üzerinde malaklık yapmak arzusundayım gerçekleşmeyecek olsa bile.

3 yorum:

cinar dedi ki...

efenime söyleyeyim bunun temmuzu var, temmuzda bizim buralarda festival var. 3-4-5 temmuz derken (yoksa 4-5-6 mıydı) festivali yapariz, gündüzleri plaja gider malak gibi yatarız. nasıl fikir? :)

lezzettabağı dedi ki...

Valla çok haklısın!Ben de aynı durumdayım!Üstelik ben turistik bir yerde çalışıyorum ve insanlar denizden çıkmış gibi şortları terlikleri çekip geliyorlar işyerime:((Sonra tv'de de yazlık mekanları gösteriyorlar,herkes bikinisini giymiş,ooohhh karşısında deniz,sereserpe güneşleniyor!Ben napıyorum?İşe gidip geliyorum her gün!!!Neyseki 1 ay sonra tatile gideceğim ve mutluluğa kavuşacağım!Darısı başına:)

cakiltasi dedi ki...

çınarım çok güzel fikir valla :)

sevgili anne ve kızları di mi:) boynumuz bükük gidip geliyoruz işe. sana da tatile biran önce kavuşman dileğiyle:)ben hafta sonlarıyla idare edicem artıkın.