Salı, Haziran 23, 2009

TANRILAR ÇILDIRMIŞ OLMALI:)


Çok yakın bir arkadaşım çok değil 7-8 ay önce sıkıldım ben evlenmek istiyorum artık diyorken. Bu pazar günü istemeye gelecekler dedi. Temmuz'da nişan Eylül'de düğün düşünüyorlarmış. Bugün iki günlüğüne bir iş görüşmesi için İstanbul'a geliyorlar. Bende kalacaklar. Evleneceği kişi eski erkek arkadaşı. Bir kere görmüş ve sevmemiştim sonra da ayrılmışlardı zaten. İnsan birşey diyemiyor. Zaten, olumsuz bir söz duymak istemiyorum. Değişmiş çok! dedi.

Geçen sene düğününe gidip biraz da kıl olduğum ama sonra kıllığımın hemen geçtiği arkadaşım ise düğününden bir sene sonra doğurmak üzere.

Çocukluk arkadaşımın ise bir kızı olacaktı. Şu aralar belki doğurmuştur bile eli kullağında demişti.

Bir diğer yakın apar topar birini buldu. Evlenme moduna girdi. Kendinden yaşça büyük yabancı biri. Sürekli yabancı biriyle evleneceğim diye sayıklıyordu.

Geçen ay düğününe gittiğimiz arkadaş. Evlilik çok zormuş ya demiş diğer arkadaşıma. Şimdiden bıkmış sanırım.

Bir diğeri, bize dışarıdan ne tuhaf bir ilişki yaşıyor dedirten. Çocukla konuşucam bu iş nereye gidiyor diycem demiş:)


Yani herkesi bir kıyamet günü geliyor durumu sarmış.

Hepsine mutluluk.





3 yorum:

cinar dedi ki...

darısı başına diyeceğim diyemiyorum. öyle çok güzel örnekler yok sanki önünde. ben mi yanlış anladım?
o zaman ne diyeyim, Allah gönlüne göre versin. o iyilik dolu güzel yüreğine göre..

cinar dedi ki...

tanrılar çıldırmış olmalı deyince de aklıma filmi geldi. ay adamlardan biri hayatında ilk defa arabaya biniyordu ona da ters biniyordu sonra da kullanmak zorunda kalıyordu ya, gördüğümde hala çok gülüyorum :))

cakiltasi dedi ki...

yok çınarım doğru anlamışsın pek güzel örnekler değiller. arkadaşımla erkek arkadaşı bana gelip gittikten sonra niye bu kadar acele ediyor ki acaba dedim içimden.
güzel dileğin için teşekkür ederim. amin diyorum:)

bende çok güldüğümü hatırlıyorum o filmde. aklıma o geldi de yazdım zaten:)