Çarşamba, Haziran 09, 2010

Bİ ŞEY YAPMALI

Bİ ŞEY YAPMALI. OTURMAMALI. KENDİNE GEL ÇAKIL. TOKAT MI LAZIM, ŞAMAR MI YOKSA KÖTEK Mİ?

DÜŞÜN DÜŞÜN BOKTUR İŞİN. ONU BUNU GÖZLEMLEYİP ŞUNU BUNU DÜŞÜNMEK DEĞİL. İNSİN ARTIK ŞU VAHİY.

HAZİRAN MİLAD OLSUN. ARTIK DEĞİŞİM YA DA KEŞFEDİLME HİKAYESİ DUYMAK OKUMAK İSTEMİYOR BU KIRGIN KALP.

BIKTIM VALLAHİ DE BİLLAHİ.

BEYNİM Bİ MİLYON. BİR ARKADAŞ AKŞAMA KADAR İNTİHAR ETMESSİN Dİ Mİ YAZMIŞ. YOK DEDİM. BEBİŞLER VAR.

OFF FELEK YA BIKTIM SENDEN.

DELİRDİM SONUNDA EVET.

4 yorum:

pinomino dedi ki...

sana sopa lazimmmm:) o zaman kendine gelirsin:D o gün halimi gördün çakılım.. herkesin hayatı aynı oyuncular farklı :))

Pilli Petro dedi ki...

ben de delirdim el birliği ile delirttiler offf içim sıkılıyo valla :(

cinar dedi ki...

hayırdır Çakılım ya, kim dellndirdi seni bu kadar? aslında hepimiz bir köşesinden deliyiz de, bazımız daha iyi saklıyoruz galiba :))

cakiltasi dedi ki...

pinom, benim hayat başka. manzarası güzel evde iki kediyle yaşamak etiketten ibaret. herkes dengini almış gidiyor. giderken sıkıntı çekiyor ama gittiği yer belli. benim ne dengim var ne de gittiğim bi yer.

bekriyacım benim de içim sıkılıyor. beni deli eden maalesef kendim.

çınarım kimse dellendirmedi. kendim kendimi dellendirdi. sıkıldım kendimden uzaklaşasım var. ama nereye insan kendinden kaçamıyor. evet saklama kısmı doğru valla kimi iyi saklanıyor:)