Pazartesi, Haziran 21, 2010

YENİ HAFTA

İntihar edecek olsam aman kimse dur demeyecek anlaşıldı. Nerede bu blog kardeşliği. Pucca olacaktım da o zaman yardım ellerini görürdüm. Neyse kinaye bir tarafa yeni bir haftaya başladık. Cmartesi televizyonu açtığımda da karbasan gibi çöktü.Gencecik evlatlar toprak oldu gitti. Meymenetsiz hafta yaşanmışlıkları geride bıraktı. Ama etkileri yıllarca sürecek.


Her şeyin daha yolunda gittiği bir hafta olur inşallah.


İşyerinde savruk bir abimiz var. Hoş abi değil bir yaşçık büyük benden. Neyse arabanın anahtarını kaybetmiş. Yedeği de kaybolanın üzerinde. Ev anahtarı arabada. Böyle allahlık ali bey biri. Akılsız başın cezası bunlar dedim sonra kendi akılsızlıklarım aklıma geldi. Bu evde anahtarı aldım diye başka bir anahtarla kapıda kaldığım sonra teyzenin balkondan çatıya çıktığım çatından kendi balkonuma atladığımı anlattım. Ankara’da da kapıda kalmıştım rüzgârdan kapanmıştı bu sefer. Kapıya omuz atmış kırmış açmıştım. Ama öyle tamir edilemeyecek bir kırık değildi. Yıllarca öyle kullandık kapıyı. Böyle ani durumlarda beynim hızlı ama sanırsam abuk çalışıyor.



Gene aklıma gelen bir şey. Küçükken traktörün römorkunda gözlerim kapalı kendi etrafımda dönerken kendimi yerde bulmuştum. Allahtan da bir şey olmamıştı. Park halindeki römork tabii ki:)

4 yorum:

ipex dedi ki...

Çakılcığım, bi süredir okuyup-yazamıyorum, ama topluca okuyunca korkuttun beni! yaz geldi, dışarıda hava mis gibi, dağıt kara bulutları, at kendini sokaklara (ya da bi alışveriş merkezine ki başına güneş geçmesin!) hayat her şeye rağmen güzel değil mi yafuu??

ps: ben de bi keresinde anahtar arkasında olmak suretiyle kapıyı çekip çıkmıştım! sonra dedektiflik oyunlarından öğrendiğim tekniklerle lock pick yapıp açtım kapıyı! bi de oyunlar kötü derler :))

cakiltasi dedi ki...

ipexcim, regl öncesi sendrom biraz ağır olmuş bende kabul ediyorum:) ama memlekette bir tane düzgün hadise yok ki. valla gerginlikten orta yerimden kopacağım.

tatilsedim çok fena tatile gidip gelirsem kendime gelirim sankim.

senin hikayen de süper:)

cinar dedi ki...

töbe töbe ne oluyor yahu? az bir boş bıraktık diye.. pc başında çok oturabildiğim zamanlar az artık.. yattığım yerden kalkamıyorum son zamanlarda malum :) ama çok seviyorum seni ve yazdığın gün olmasa da her yazını mutlaka okuyorum Çakılım :)=

cakiltasi dedi ki...

çınarım, öyle bir depresyona giresim geldi. girdim çıktım:)

bebişkomuzun gelmesine az kaldı. keşke gelip görebilsem. ama işte ta geçen eylül'den beri gelicem. olmadı bi türlü inşallah tez zamanda görüşürüz.
çok öptüm.