Pazartesi, Ekim 19, 2009

VALLA BİLLA DEĞİŞTİM

Ben değiştim, değişiyorum. 7'sinde neyse 70'inde odur lafına da inanmıyorum. İnsan gelişebilir değişebilir.

Artık sütlü çikolata değil bitter çikolata seviyorum. Biber dolmasının biberlerini ayıklamayı bırakalı yıllar oldu. 10 senedir patlıcankoliğim.

Beni az çok tanıyanların şaşıracağı bir şey yaptım. Bir daha yapmayı da hevesle bekliyorum. Arabadan, nohut pilav üstü tavuk yedim. Salı günü Beyoğlu'daki o sokağa gidersek bir daha yiyeceğim. Şimdi bile olsa yerim öyle böyle açıktım. Hijyenmiş titizlikmiş oooo yemişim:)))

Ne demiş Herakleitos " değişmeyen tek şey değişimin kendisidir. "

4 yorum:

pinomino dedi ki...

Hijyen işi bittiyse bu değişim işi tamamdır:)))

cakiltasi dedi ki...

pinom ehhh diyelim:)

Pilli Petro dedi ki...

:)) ben de değiştim, hatta daha 3 gün önce değiştiğimi yazdım birine değişiyor insan her hali ile.

cakiltasi dedi ki...

bekriyacım evet valla ben hele sürekli değişiyorum.