Salı, Ekim 06, 2009

KIRMIZI VİTRİNLERİM







Bu aralar ne çok dellenmişim yahu. Tımarhanelik olmuşum.


Geçen bana kargoyla bir şeyler geldi. İşyerinde Bakırköy'den mi diye dalga geçtiler. Tabii onların dalgası benim kedi manyaklığıma istinadendi. Hatta Bülent Bey, evde kalacağımı söylüyor. Ben de kedi seven bulurum diyorum.


Yumuk ve Mumuk bir haftayı geçkin veterinerde. Mumuk geldiğinden beri düzelmeyen kaka problemleri vardı. Kanlı yaptıklarını görünce. Verdiğimiz şuruplar haplar bir işe yaramıyor diye veterinerde gözetim altında olmalarına karar verdik. Gün aşırı ziyarete gidiyorum. Hala iyileşme göstermediler. Umarım bu hafta sonu beraber oluruz. İki hafta olacak neredeyse.


Evim 70 metrekare ama her santimi kullanımda. Annem ıvır zıvırlarıma vitrin almanın iyi olacağını söylemişti. Ikea'ya git bak dedi ama ben gitmedim.


Neyse sözün özü bu pazar IKEA'ya gitme gafletinde bulunduk. Kalabalığın hadi hesabı yok. Bir de herkes çoluğunu çocuğunu almış gelmiş. Pusetle gezdiklerini görünce ufak çaplı şoka girdim. Neyse eğer gün olur devran döner ben pusetle oralarda gezersem enseme bi şaplak atın.


Annem taktı ama iyi ki takmış. Hakikaten bütün ıvır zıvırlarım toplandı görünür oldu. Selocan gümüşlük ne zaman alacaksın diye dalga geçti ama bunlar kırmızı kırmızı şirin oldu.


Bir de çiçekkolik oldum. Evim bir nevi orman balkon zaten kendini aştı.

Hiç yorum yok: