Cuma, Ekim 09, 2009

LOGIN NAME'LER PASSWORD'LER

Hani kart çılgınlığından bahsetmiştim ya. O yazıdan sonra bir kaç kartım daha oldu hiç sormayın.

Neyse bir diğer konu da; şifreler ve kullanıcı adları.

O kadar çok siteye üyeyim ya da üye olmuşum ki! İçinden çıkamıyorum. Milyonlarca e-posta adresim var. Bir düzen tutturamadım. Abim bana bir e-posta gönderirken 5 tane adresimi de ekliyor. Tabii ne yapsın şansa bırakmak istemiyor. Düşündüm bundan sonra üye olacağım siteler için sadece bir adresimi kullanayım. O işte de başarılı olamadım. Habire de yeni siteler yeni şeyler çıkıyor. İmdat diyorum ne olacak sonum.

Bir de haftalar önce bir arkadaş ısrar etti twitter denen şeye de üye oldum. Hiçbir mikim anlamadım twitter'dan bıraktım öyle. Bugün bi linke tıkladım twitter'e yönlendirdi. Neyse girmeye çabaladım. Hangi e-posta adresimi hangi şifreyi kullandığımı unuttuğum için epey zorlandım. E-postasını buldum bu sefer şifresini bulamadım. Forgat'a tıkladım reset ettik. Hadi bakalım. Sonumuz hayır olsun.

PS: Bloguma da uzunca bir süre girememiştim. Hangi e-posta hangi şifre diye. Neyse sonra gmail hesabına yönlendi de rahatladım. Artık kafama bir darBe almadıkça unutmam heralde.

Hiç yorum yok: