Cuma, Şubat 06, 2009

POLİSLERLE BİR MUHABBET :)

Salı günü eve gidemedim demiştim hani buzdolapçının geldiği günün gecesi. O gün kurstakilerle buluştuk. Kafamda çok içmeden eve erken dönmek vardı. Ama önceden alınan kararlara çok sadık olmadığımdan bir de bir başlayınca duramamaktan olsa gerek o gece saat 3 te yattım. Gerçi 23.00 gibi kalkmaya yeltendiğimde en azından 3 şarapta kalmıştım. Arkadaş yaaa nereye bizde kalırsın dedi ve koyverdim gitti. Artık fındık votkadan sonra mekanın bize cilalar vermesiyle masa aralarında musevi müzikleriyle halay çekmeyle we will rock you larla masalara vurmakla filan saati 2.30 ettiğimizden hadi çıkalım dedik. 6 tane kafa kıyak insan çığır çığır konuşurak Odakule'nin önünde geldik. Bir kısmımızla oradan ayırlacağımız için durduk kapı önü muhabbeti yapmaya başladık. Ne konuştuğmuz hakkında hiçbir fikrim yok. İstiklal caddesinde turlayan bir polis otosu da bize doğru gelmeye başladı. Sonra ben kafanın kelle olması münasebetiyle ne oldu polis bey çok mu taşkınlık yaptık diye geyiğe sarmaya başladım. Onlar da yok ama bir kimlik görelim özellikle de sizden dedi. Diğer gurup elemanları da ufak gösterip içlerinde 37 yaşında insan bile bulunması nedeniyle. Polislere aaaa tabii hahaha niye olmasın diye hafiften (argoca anladınız) geçtik. Ben de çok gurur duydum herkese anlatacağım hehehe diyerekten polislere kimliğimi uzattım.. Yüzlerindeki ifade anlatılmaz görülürdü :)

Hiç yorum yok: