Perşembe, Şubat 05, 2009

MİELE ALMAYIN


Benim bulut bu aralar benimle. Umarım Balkanlara doğru gider.


Uzun süreden beri çöp evde yaşıyordum. Bir türlü temizlik yapma fırsatı bulamamıştım. Kafamda işten izin alıp evimi temizleme planları yapıyordum o derece kafayı da takmıştım yani. Geçen hafta Perşembe bu halet i ruhiye içersindeyken abimden e-posta geldi. Gece geliyorum diye. Saat 4 gibi çıktım işten doğruca eve. Gece 11 olduğunda ütü dahil her şey bitmişti. Ertesi gün de spordan dönerken egzos tam anlamıyla düştü. Shell'deki amcanın bağladığı tel sayesinde ayrılıp gitmemiş. İnip de ne olmuş diye bakmadığım için yolun sonunu tangur tungur gittim. Sonra aldım egzosu bagaja atıverdim:) Cumartesi de abim arabayı birine verdi. Değiştirip geri getirdiler. Neyse konumuz başka Pazar günü abim buradayken karşı ziyaretlerimizi yapacağımız için cumartesinden Acar Abi'ye etimi aldırdım. Suadiye'deki Moda kasabının eti çok güzel o yüzden etimi oradan alıyorum. Çok sık alamadığım için aldıkça et yiyorum :) Cumartesi de bütün gün evdeydim. Daha öncede farketmiş olduğum ama çaresine sonra bakarım dediğim deep freeze'in karlanma sorununu daha da abartmış olduğunu gördüm. Bunu farketmemle deep freeze'den anormal bir ses gelmeye başlaması bir oldu. Sanki hilti sesi. Acayip sinirim bozuldu. Ertesi günkü etleri düşün düşün moktur işin durumuna girdim. Bir de bu Miele buzdolabının bana attığı kaçıncı kazık diye daha da bir sinir oldum. Üstüne üstlük harkete geçmeyip bu konuyu kabullenmiş olmak kendime olan sinirimi kat be kat arttırdı. Ertesi gün tahmin ettiğim gibi kimseye ulaşamadım. Biz etlerle eve geldiğimizde hilti son sürat çalışıyordu. Hemen kıymaları köfteye dönüştürdüm. Buzluğa attım. Buzluk, buzluk görevini yerine getirmediği için etler donma işlemini gerçekleştiremedi bir türlü. Pazartesi ilk iş aradım genel merkezlerini. Alın bu buzdolabını bıktım ben dedim. Oradaki bayan ben bir kontrol edeyip neler yapılmış sizin buzdolabınıza arıyım sizi dedi. Aradığında buzdolabına daha önce iki kere gelmiş olan teknik kişinin orada olduğunu, yarın ilk servisin bana geleceğini söyledi. Amca geldiğinde de sensörün bozulduğunu Almanya merkezin bu sensörleri değiştirmek üzere sensör gönderdiğini söyledi. Onu değiştirdi. O arada ben bıkbık konuşuyorum. Siz buraya 3. kez geliyorsunuz işte ben niye Miele aldım o zaman filan diye. Sonuç olarak sensör değişti. Teknik kişi iki gün çalıştırmayın dış tarafındaki buzlar erisin yerlere su gelebilir dedi. Etleri de arkadaşıma götürdüm. Sonra da işe gittim. Akşam da eve dönemedim. Ertesi gün eve döndüğümde mutfaktaki koca halı sırılsıklam olmuştu. Artık nasıl karlanmışsa. Hala daha çalıştırmadım önce bir temizliyim öyle dedim. Ama yapmam gereken, yapmak istediğim şu. Önce şikayetvar.com'a bir güzel yazı döşemek. Sonra Almanya genel merkeze bir mektup yazmak. Bana teknik kişinin öne sürdüğü mazeret şu Akdeniz ülkelerinde sıcaklık farkı yüzünden bunlar meydana geliyor. Yahu ona göre üretin kardeşim diğer markalarda buna bağlı bir sıkıntı oluyor mu acaba?


İşte böyle son durumlar bunlardı.


Gelelim güzel haberlere haftaya çarşamba 11 Şubat'ta Konserimiz olacak. Bu sefer Cemal Reşit Rey'de. İstanbul'da olup gelmek isteyenleri bekleriz.

5 yorum:

cinar dedi ki...

Konser işinize bir vaaaaay çekmek istiyorum öncelikle.
sonralikla, aslında Miele çok iyi bir marka. Amma ve lakin fırında çok iyi marka. Buzdolabı olduğunu da ilk kez senden duydum. Yaz şikayetini. Ama benden söylemesi, biz ilk arabamız için epey çabaladık. Yurtdışındaki genel merkeze kadar her yere ulaştık ama bir sonuç alamadık. Bizimki epey paraydı, belki de o yüzden halletmediler. ama mazeret aynıydı. Bu arabalar yurtdışındaki benzinlere uygun olarak üretiliyor. Türkiyedeki benzin kalitesi (daha dogrudu kalitesizliği) yüzünden bu sorun ortaya çıkıyor demişlerdi. e o zaman neden Türkiyede de satıyorsunuz be kardeşim dedik biz de. Ama nooldu, sattık gitti.
Sen yine de elinden geleni yap tabi ki. Umarım farklı olarak iyi sonuçlar alırsın Çakılım.

cakiltasi dedi ki...

Çınarım, başkalarından da Miele'nin fırında iyi olduğunu duymuştum. Ben de yaptım bir hata aldım işte. Biraz acele işe şeytan durumu. Bir de bilgisizlik. Yani bir buzdolabının nasıl çalıştığını bilmediğim için alırken sormam gerekenleri sormamak beni yanılttı. Bir de aslında netice çıkmasından çok bu işin peşinde olmak istediğim bir şey ama biraz ağır kanlıyım tembellim bu durumum canımı sıkıyor. Hala da çalıştıramadım. Hafta sonu cumartesi kendisiyle ilgileneceğim inşallah:)
Konser bu sefer daha güzel geçecek gibi Çınarım. Hem salon daha iyi hem kıyafetler hem de deneyimliyiz artık.
Öptüm çok

Miele Merkez Servis dedi ki...

Merhaba,

Blogunuzdaki şikayetinizi okuduk.
Bu konuda bize (0212)444 11 22 numaralı telefondan ulaşırsanız yardımcı olmak isteriz.

Saygılarımızla,

Miele Merkez Servis

Adsız dedi ki...

ben çamaşır ve bulaşık makinası almayı düşünmüyordum çeyiz zamanı alırım diye düşünüyordum ama çelik Kazanlı çamaşır makinayı mielenin ürettiğini öğrenince araştırdım ve ürünü bayağı inceledim ve çok beğendim keza aynı şekilde bulaşık makinasında özeliklerini inceledim ve o da çok beğendim gelelim fiyatları çok yüksek olduğu için ben kendim almayı düşünüyorum o yüzden hazırlık yapamayı düşünüyorum çok yüksek fiyatları ve kararımı verdim kesinlikle bu iki ürünü almayı düşündüm annemin bütün ürünleri Arçelik çamaşır makinesi 22 yıldır çalışıyor ama eski olduğu için kaliteli şimdiki makinaları çelik Kazanlı değil plastik ve özellikleri o kadar güzel ki Arçelik favori markam dı mieleyi görünce Arçelik gözümde Şahin arabası gibi oldu ama yapılan yorumlar çok korkutuyor açıkcası beni servisin zamanında gelmemesi parçaların temin edilmemesi ve servisin sallaması ama bu yorumlar genellikle 2009 senelerde yazılmış yorumlar açıkcası beni tereddüte bıraktı ama çelik Kazanlı olması bunca özelik olması mieleyi gördükten sonra başka bir marka aklımın ucundan dahi geçmiyor ama ilki ürünü de çok pahalı ve bu kadar para verip rezilde olmayı istemem beyaz eşya işi biraz da şans işi ama bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ve Yen'i modellerini alıp kullanan varsa burdan yorum yaparak değerlendirerek cevap verirlerse çok sevinirim

cakiltasi dedi ki...

Merhaba,

Bu konulardan çok uzak kaldım. Şimdiki makinalar nasıl hiç bilmiyorum. Benim yaşadığım sorun buzdolabıyla ilgiliydi. Çok saçma sebeplerle beni uyuttular o zaman. İstanbul koşullarına göre üretilmedi o yüzden gibi. O zaman burada satmamaları gerekiyordu.
Miele çamaşır makinasında her zaman çok iyi sanıyorum. Bir de sana şimdi Arçelik'in Şahin gibi görünüyor olması çok normal. Şimdiki Arçelikler çok tırt. Eskinin Arçelik'leri çok sağlamdı.

Bir de buradan kimse yorum yapmayabilir. Benim kişisel blogumdu çok uzun zamandır kullanmıyorum