Çarşamba, Aralık 03, 2008

GEZME TOZMA

Son aylarda sürekli kendime aktivite yaratıyordum. Sinema, tiyatro, arkadaş buluşması, müze, gezme, tozma artık ne olursa. Bu cumartesi de teyzemin önerisiyle, ben de daha gitmedim ama gidenler beğenmiş git mutlaka demesiyle. "Salvador Dali Göndermeleri İçimi Isıtıyor" 'a biraz da kendime söylene söylene gittim. Dedim ya aktivite yaratıyordum diye. Sokaklarda olduğum sıra aldığım bir biletti. Ama günü gelince enerjim öylesine tükenmişti ki üstüne hafta boyu yaşadığım grip de eklenince zorlanarak da olsa kalktım gittim. Beklerken teyzemi de görmeyeyim mi! Tiyatro jurisindeler o da o günü ayarlamış kendisine. Buradan Tiyatro Z'ye TempOdyssey /Küçük Genny Efsanesi'ni seyretmeye gideceğim üşenmezsen gel dedi. Ben de bakalım dedim.

İlk oyun da zaman zaman kopuşlar yaşasam da hoşuma giden bir oyun oldu. Aksanat'ta gösterimde. Salvador Dali ile alakalı bir şeyler bulacağını ümit edenler gitmesinler. Açıkçası benim hiç öyle bir beklentim yoktu.
"Motorsiklet Günlükleri" filminin senaryosunuyla Oscar adayı olan Porto Riko doğumlu Jose Rivera’nın bir oynuymuş bu cümleyi de Aksanat'ın sayfasında aldım. Benim gittiğim gün hangi okulun olduğunu bilmediğim toplu biletli liseliler gelmişti. Müdür organize etmiş heralde. Cinsel ögeler de olduğu için çocuklar sürekli kıpırtı halindeydi ( gülüşme, konuşma, sümkürme gibi ) bu da diğer izleyiciler olarak bizi biraz rahatsız etti.

Diğer oyuna gelince iki oyun üst üste pek iyi bir fikir değilmiş ama onu da beğendim sadece biraz yorgun olduğum için kopuşlarım oldu yoksa tavsiye ediyorum kesinlikle.

Tiyatro Z tünel tarafında olduğu için teyzemle oraya yürürken bir şeyler yiyelim dedik. Teyzeme dışardan güzel görünen ama hiç girmediğim bir yere oturmayı önerdim. Ve patlıcan çorbası içtim. Kesinlikle harika bir şeydi.

http://www.akbanksanat.com/kategori/204/08-salvador-dali-gondermeleri-icimi-isitiyor

http://www.tiyatro-z.com/

Hiç yorum yok: