Çarşamba, Eylül 17, 2008

DEĞİŞEN TEK ŞEY DEĞİŞMEDİĞİMİZ Mİ?

Ben de gönül çektim eskiden
Yandı hayatım bu sevgiden
Anladım ki bin aşka bedel
Gençliğimmiş elimden giden

Önünde ben geldim de dize
Yar olmadı bu kimse bize
En nihayet düşüp can verdim
Gözündeki yeşil denize

Sarmadımsa da belden, geçmedim bu emelden
Bir hazin maceradır onu aldılar elden
Başkasına yâr oldu, eller bahtiyâr oldu
Gönlüm hep baştan başa viran bir diyâr oldu

Mazi kalbimde bir yaradır
Bahtım saçlarımdan karadır
Beni zaman zaman ağlatan
İşte bu hazin hatıradır

Ne göğsünde uyuttu beni
Ne bûseyle avuttu beni
Geçti ardından uzun yıllar
O kadın da unuttu beni

Sarmadısa da belden, geçmedim bu emelden
Bir hazin maceradır onu aldılar elden
Başkasına yâr oldu, eller bahtiyâr oldu
Gönlüm hep baştan başa viran bir diyâr oldu..


Geçen seneydi 2007 'nin başları sanırım. Bu şarkıyı ilk duyduğumda. Sonra öğrendim ki duyduğumu İncesaz söylüyormuş. Gittim albümlerini aldım. Başka söyleyenler de var Alpay gibi. Ama en güzel söyleyen içinizi cız ettiren İncesaz. Buraya koymak istedim sözlerini. O kadar zaman geçtikten sonra ne değişmiş diye.

Müzik eklemeyi öğrenemedim hala :((

Sözlerini Necdet Rüştü Efe Tara yazmış, Necip Celal Andel tarafından bestelenmiş ilk Türk tangolarından biriymiş

2 yorum:

cinar dedi ki...

İncesaz'ı biz de seviyoruz Çakılım. Beni de eşim tanıştırmıştı onlarla. Mecaz olarak tabi ki :) Ya şöyle bir konser olsa ne bileyim bir aktivite olsak da gitsek be di mi? :)

cakiltasi dedi ki...

çınarım istanbul konser cenneti ben niyeyse gitmiyorum gidemiyorum. siz şuna gidelim derseniz gideriz valla. ben hiç takip etmiyorum :(