Salı, Eylül 16, 2008

ANKARA


Hafta sonu Ankara'ya gittim geldim. Uzunca zamandır gitmemiştim. Mayıs'ta gittim en son zannederken aslından Haziran'da Zeyno'ların düğüne gittiğimi hatırlattı zeyno:)

Verimli bir gezi oldu. Her işim rast gitti. Kimseleri kırmadan kandırmadan herkesi gördüm. Geceleri Ankara'nın nasıl soğudunu hatırlamış oldum. Arkadaşlarla bir yerde otururken ayaklarım buz kesti. İstanbul'da hala askılı elbiselerle geziyoruz. Yarından sonra sıcaklık düşecekmiş bakalım nasıl olacak.


Giderken iftar niyetine toz çorba verdiler otobüste. Poşeti açarken üstüme döküverdim o tozları bir güzel. Güldük geçtik. Ankara'ya az kala da polis durdurdu kimlik kontrolü yaptı ama sadece erkeklere. Dönüşte de öyle yorulmuşum ki. Molada bile uyumuşum son dakika uyandım da çişe gidebildim.

Ankara'dan taksitle İmge Kitabevi'nden bir çanta dolusu kitap aldım. Bayağı bir eski dedi taksit hesabınız 80'lerin sonları. Düşünün o zaman taksit kartlar yok. Her kurum kendi taksitlendirmesini yapıyor. Memur kefil buluyorsunuz bir tane. Bu işi ilk başlatan kimdir bilmiyorum ama İmge'nin yeri bizim kalbimizde bir başkadır.

Hayat ilginç tesadüflerle akıp gidiyor.

İstanbul yaşanır hale geliyor yavaş yavaş serinlemeye başladı çünkü.

Spora yazıldık. Artık yoga, plates ve yüzme maceralarım olacak.

Bayram tatilinin birleşmesini dört gözle bekliyoruz. Tatil planımız var umarım gerçekleşir. Denizi çok özledim çünkü.

Ankara'nın sonbaharı bir başka güzel.

Bu resimdeki çam ağacı bidilik bir şeydi. Nasıl kocaman olmuş inanamadım. Bizim Ankara'daki arka bahçenin taşınmazı :)

6 yorum:

cinar dedi ki...

Ben de Ankara'ya gezmeye gitmek istiyorum ühü :(
Ben İstanbul'a da gezmeye gitmek istiyorum ühü :(
Ben de tatile gitmek istiyoruuuuum. şapırt :)
bakalım bizim de var bir tatil planımız. umarim gerçekleşir. bayram sonrasi için bizimki. fethiyeye doğru :) sizinki nereye Çakılım? Belki de karşılaşırız :))

cakiltasi dedi ki...

çınarım siz de çok güzel yerlere gittiniz :))
biz umarım datça'ya gideceğiz. ama şu tatil işleri karıştırıyor nasıl yapıcaz bilmem.

pinomino dedi ki...

yuuuuuh Çakılll.. hala kullanıyor musun imge taksit hesabını:)))))
ben üniversiteden bir arkadaşım kendi borcunu ödemeyip mezun olup çekip gittiğinde üzerime kalan borcunu ödedikten sonra (kefil olaraktan) kapattırmıştım..
bak nostalji oldu:)
benimki de 1992 yılında açılmıştı..(hatta birlikte gitmiştik belki de)
oradan ilk aldığım kitap Orhan Pamuk'un Cevdet Bey ve Oğullarıydı..
ne günlerdi yaaaa..
özlüyorum çok fena...
bu arada arkadaşlığımızın 20. yıl kutlamasını yapalım mı çakılım??
parti veririz sitede:)))

cakiltasi dedi ki...

haha kullanıyorum tabii pinom ya. bak istanbul'lardan bile gelip kitap alıyorum. benim hesap aslında abimin hesabı o sıralar oradan çalışan bir kızı tanıyordu:))) ben de gidip ismimi eklettirmiştim.
ben de özlüyorum ya. mutluköy'de ne piyasa yapardık benim ekom vardı hahahaha. sabahın köründen gecelere kadar güneşin alnında dolanır dururduk.
bak neredeyse gümüş yıla gelmişiz:)
kutlayalım tabiii. hafta sonu serdar'a da veda şeysine toplaşıyorlarmış november barda. ben üşenmesem tekrar gelicem de otobüs fena halde gözümde büyüyor.

ne çabuk geçiyor zaman asıl siz bizim yanda otururken ne güzeldi. tam bohemdik. bu arada sizin evin bodrumundan fare çıkmış çok fena kocaman lağım faresi. ıykkkk.

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

Ankara'da 80'li yıllarda okuyan her öğrencinin mutlaka imge'de bir hesabı vardır. Kitaplarımızı hep ordan taksitle alırdık.
İmge çok kazandı mı bilmem ama çok kişiye kitap okuttu.

Anılarımız tazelendi..

Teşekkürler

cakiltasi dedi ki...

Haklısın Bir hayat dolusu İmge gerçekten çok kişiye kitap okuttu. Ankara öğrenciliğinin vazgeçilmeziydi:)