Pazartesi, Ağustos 25, 2008

EUROSPORT

Evdeki televizyon Eurosport'a sabitlendi. 5-6 gündür öyle. Olimpiyatları izliyordum zaten ama daha fazla izlemem lazımmış heralde. Pili bitti sandım kumandanın ama makinada bana mısın demedi. D-smart'ı arayıp da sormadım. Fişten çekip denemeli. Bugün Özgen fişten çektin mi dedi yok dedim. İşime geldi belki de. Allahtan başka kanala sabitlenmedi. Eurosport'u eskiden seyrederdim. O zaman türkçe değildi yayınları. Ve ben Ankara'daydım. Olimpiyatlar sağolsun seyreder oldum. Hatta spikerlerine hasta oldum. Çok sevdim arkadaş olasım geldi. Çok tatlılar. Yarından itibaren Amerika açık başlıyormuş takipteyim.

Sanırım benim bir lanetim var ya da denk düşüyor. Kışın bir kızcağız çalışıyordu sabahları aynı tekneyle geliyorduk. Ve o kadar çok konuşuyordu ki . Kitap okumama bile müsade etmiyordu nerdeyse. İyi bir kızcağızdı ama istemiyordum sabahları onunla gitmek. Bir süre sonra işten çıkarttılar. Sonra temizlikçi bir kızımız vardı. O da iyiydi hoştu ama o da çok konuşuyordu. İşin var senin galiba diyenlerden değildi. O da işten çıktı. Tabii işini iyi yapmadığı için ama gene de özgür kalmış hissettim. Sonra bir buçuk ay önce stajer başladı yapacak iş yok bir şey yok bir de stajerimiz eksikti diye düşünmeye başladım. Öğlenleri yemeğe beraber çıkmak zorunda kaldık. Ama o konuda bireyselliğe düşkünüm. Kitabımı okuyamıyorum. Böyle sırtımda nasıl bir yük anlatamam. Sonra ben tatile gittim geldim. Sonra zavallım hastalandı gelemez oldu. Şimdi de geldi stajı erken bitiriyor. Tesadüftür her şey belki. Ama ben özgür kaldığım için çok mutlu oldum. Tabii bu özgürlük nasıl bir özgürlük gene kendimi cenderede hissediyorum da hiç değilse. Nefes alacak kendime ait zamanım oldu.

2 yorum:

cinar dedi ki...

ilahi Çakılım :) Alem kızsın sen yafu :)

cakiltasi dedi ki...

kumandanın pili bitmiş çınarım çözdüm durumu.