Perşembe, Mayıs 08, 2008

DİLEKLERİMİZ

Benim bozdolabı sorunumu yazdım mi bilmiyorum ama ayrı bir gönderi konusu olacak bir mezvusu var. Bir şeyi merak ediyorum. Buzdolabında ürünler ne kadar dayanmalı? Mesela salatalık 10 gün içinde kötüleşir mi? Ya da peynir? Peynirin üzerine tuhaf bir katman oluşması ne kadar sürer. Benim buzdolabım mı kötü yoksa normalde de herkesin başına mı geliyor? Her şey bana çok çabuk küfleniyormuş gibi geliyor. Alacaktım Arçelik tepe tepe kullanacaktım ama ben aldım Miele çekmediğim kalmadı.

Şu yanlış yazma işi varya hani bahsetmiştim. Mavi Jeans yazacağıma mavi cins yazdım var mı böylesi hahahaha gülüyorum ağlanacak halime.

Bugün çizdiğim dilekleri tekneden gelirken denize attım. Evet içim rahat değil denizi kirlettim. Ama kağıt neticesinde yok olacak diye avutuyorum kendimi. Abime, Çiğdem'e, Gönül Abla'ya çizdiklerimle kendiminki. Abimin haberi yok bu vudu işlerinden :) Teknenin arkasına gittim teker teker atacağım diye. İlkini attım. Teknenin altına düşmesin mi alabileceğim bir yer değil kesinlikle. Ama suyun gelip kağıdı oradan alabileceği bir yerdi. Giderken büyük bi gemiyle karşılaşalım onun dalgası olsun dedim içten içe. Neyse öbür üçünü kazasız belasız attım. Oraya takılan hangimizinkiydi bilmiyorum :) Neyse inerken bir bakıyım nolmuş dedim. Sular gelmiş götürmüş bizim kağıdı.

13 yorum:

cinar dedi ki...

:) Canım benim ya, dilekleriniz kabul olsun inşallah Çakılım. ben resim yaptığım kadığı kaybettim iyi mi? neyse artık dualarım hep aynı zaten :) Sağlık mutluluk işte daha ne olsun..

Miele fırında süper bir markadır aslında. Ama buzdolabı iyi değil demek ki.. Gerçi bozulma dediğin şey çok da garip değil. Bende şu tupperware'ın peynir kabu var. 2 hafta falan duruyor peynir. salatalık domates vs zaten haftalık tüketildiği için bozulma gibi şeylerle pek karşılaşmıyoruz.

Sen yolculuk planlarına başladın mı bu arada? :) Ne zaman geleceksin şekercim?

cakiltasi dedi ki...

inşallah çınarım benim. senin çizim de koybolduysa olmak için yola çıkmıştır demektir :)

belki de normali o da ben bilmiyorum çınarım. benim tüketimim tek kişi olduğu için biraz daha uzun süre kalıyor dolapta. yaşadığım evlerle karşılaştırmaya çalışıyorum durumu. ank'da sanki bu kadar çabuk sebzeler bozulmuyordu gibi geliyor. teyzem'in buzdolabı da whitewestinghouse o da süper bi şeydi. normali zaten çabuk tüketmek belki de. gene de kanım kaynamadı bu miele'ye bi kere arkası buz yapıyor sonra eriyor. böyleymiş efendim bunlar. satan adam bana no-frost diye sattı. ama yarı no-frost çıktı bizimki. upuzun bi hikayesi var:)

çınarım haziran gibi sizi ziyaret edeyim ne dersin ama böyle günübirlik gelsem size de sıkıntı olmasa.

cinar dedi ki...

aa sıkıntı ne demek aşkolsun? dört gözle bekliyorum seni burda aylardır :) öyle günübirlik hayatta bırakmam seni! :) Vıyy kork benden hehe :)
bence cumadan gel, cuma akşam bişiler atıştırıp film falan seyrederiz ya da wii oynarız
cumartesi sabah çınaraltında kahvaltımızı ederiz. sonra ereğliyi şöyle bir turlarız. belki istersen günübirlik amasra turu yaparız (ya da istemezsen yapmayız işte). sonra akşam süper bir yemek yeriz. pazar günü evde ya da yine çınaraltında kahvaltı ederiz. seni sosyete pazarına falan götürürüm istersen :)
sen gel de,planlar hazır şekercim. muck :)

cakiltasi dedi ki...

çınarım o ne güzel program valla. şimdi işten çıkıp koşa koşa gelesim geldi. cuma akşamdan gelmek çok geç olmaz mı? hele bizim istanbul cuma günleri iş çıkışı felaket olur. ben cmt sabah erkenden biner gelirim. kahvaltıya yetişirim :)
haziran'nın 7 sinde bir arkadaşımın nikahı var ank'da. ondan sonraki hafta sonu 14'üne de denk gelen o hafta sonu için oki mi?

cinar dedi ki...

ay hemen atla gel vallahi, acaip mutlu olurum :))

olur sekercim, ne zaman istersen. cumadan gec olmaz ama, öyle düşünme. diger turlu sabah mahmuru olur kendine gelemezsin bak soylıyım :)
cuma mesela 5 ya da 6 arabasına binebilirsin. işten biraz erken cikman gerekebilir bu durumda. sorun olursa sabah da olur bizim icin, sana yorgunluk olmasın diye diyorum. 2 kişilik teklifim de geçerli bu arada.
öptüm çok.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Kesinlikle tupper kaplarından edinmelisin çaklım.

Ama anlatıkların pek normal değil,nijayetinde herkesin evinde tupper kap yok.Sadece zenginlerin hahahhahhaa

Ben de bisürü dilek attım ttalım.Hepimize yeter:)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Mavi cins yazan tek CİNS sen değilsin bak.
Çakılım yerine çaklım
tatlım yerine ttalım
yazmışım.Oysa öyle emindim ki çakılım ve tatlım yazdığıma:)

nihayetinde yerine nijayet yazmışım ama o tamamen q klavyede alçak j nin hnin yanıbaşında olmasından kaynaklanıyor:)

cakiltasi dedi ki...

çınarım,
olmadı 6 arabasına yetişmeye çalışırım. ama çok geç gelmez mi otobüs. valla çok heyecanlı .aycan'a söyledim ama onları işleri hiç belli değil. biraz zor yani .


haha, biyocum sen öyle yazmışsın ama ben de hiç farketmedim. okuma yazma kursuna mı gitmeli hehe.

bu buzdolabı işini sallıyorum biraz. bi mektup döşenicem alamanyalara görecekler. tez zamanda halledeceğim.

cinar dedi ki...

hangi yakadan binecegine gore degisir sekercim
anadoludan 4 avrupadan 5 saat ceker bizim bura. gec olmaz bize.
aycanla daha sonra gelirsiniz o zaman, sen seytanin bacagini kir da once :)
optum cok.

cakiltasi dedi ki...

anadolu'dan binerim tövbeee avrupa'dan biner miyim hiç:) kırıcam valla şeytanın bacağını:)

cinar dedi ki...

e tamam işte o zaman en fazla 4 saat sürer :)

pinomino dedi ki...

insan benim kocayı da yazar çizer atar denize di mi:( senin yüzünden kavuşamayacağız hiç:((
unuttun sen beni:(
neyse naaapalım.. kader:)

cakiltasi dedi ki...

bir daha ki 5 mayıs'a keltoş bi bülo yu cinali olarak çizeceğim emin olabilirsin.
unutmadım yahu. unutur muyum. öyle bir tuhaf insan oldum. işte 2. ergenliğimi yaşıyorum. kendimi sorgulamaktayım ben kimim? var mıyım? yok muyum?
19 mayıs'a görüşücez umarımmmm. mucuk