Çarşamba, Şubat 13, 2008

KONSERİMİZ

Pazartesi konserimizi verdik. Çok güzeldi ama yorucuydu biz çömez grup olduğumuz ve fazla parça çalmadığımız halde oldukça yoruldum diyebilirim. Görüntüler bana ulaşır ulaşmaz buraya ekleyeceğim. Çınarım sağolsun beni hatırlamış ve mesaj atmış. Ben de ona sonra anlatırım dedim ama tembellik ettim gene.
Bu sahne yorucu işmiş yahu. Hani zor zanaat yani provası, stresi :)
Ama şunu anladım çok kısa zaman acayip işler başarılıyor. Ben konserin mükemmele yakın işlemesi, her şeyin, o senkronizasyonun onca insan tarafından sağlanması o kadar kısa günde büyük başarı. Kostüm olarak tulumlarımız vardı üzerimizde. Benimki lacivert tulumdu. Resimler elimde olmadığı için nasıl göründüğümüzü tam bilmiyorum.
Okay Temiz büyük insan kimseyi küçümsemeden beceremez demeden bu güzelliği bizlere yaşattığı, dünyaca ünlü sanatçılarla aynı sahneyi paylaşmamızı sağladığı için.

İşte böyle biliyorum kısa oldu ama telafi edeceğim.

3 yorum:

Esra dedi ki...

aaaa evet goruntu isteriz!!!

cinar dedi ki...

Oy oy Çakılım, kahramanım :))
Valla zor mor, mutluluk için güzellik için her şeye katlanılır. Sanat işi yürek ister. Sende ziyadesiyle var işte. Daha ne olsun şekercim? Hmm aslında olsun. Mesela ses olsun, görüntü olsun bizim de gözümüz kulağımız şenlensin di mi ama? :) Hadi kalk, titre ve kendine gel. O videoları da ekle bakayım :)

Tuluma da bayılırım bu arada. Eminim çok cici olmuşsundur. Kocaman kocaman öptüm.

cakiltasi dedi ki...

archi sugarcım,
görüntüleri karşıya geçer geçmez teyzemden alacağım:))

çınarım,
sağol şekerim. foto, video elime geçer geçmez ekliycem valla söz:)

kocaman öptüm.