Pazartesi, Şubat 25, 2008

ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI VE SOBE

Çınarım Sobelemiş beni.

Yaptığım en aptalca alışveriş nedir diye...

Düşündüm taşındım aldığım onca gereksiz kıyafet geldi ilk anda aklıma. Hırsız boşuna çalmaya kalkmamış pantolanlarımı işte! Çok bulmuş. Aynı çınarım gibi de almaya devam ediyorum. Gerçi şu an ekonomik krizde olduğum için harcamalarım durmuş durumda. Gene bir yerde iradem devreye giriyor. Kredi kartımı ödeyebileceğim noktada tutuyorum. Ama gözüm hala vitrinlerde. Hatta dün kursa giderken, iki arada bi derede elbise bile denedim :) Versem veremiyorum ama çekmecelerimdeki varlıkları beni rahatsız eden onca kıyafet. Veremiyorum çünkü yeniler, çok giymemişim, bir sürü para vermişim. Giyeceğim diye kendimi kandırıyorum. Eskiden bu kadar çok çeşit yoktu. Şimdi o kadar çok ki ! Sıradan bir beyaz tişörtün bile milyon tane çeşiti var. Bir tane beyaz tişört yetmiyor. V yakalısı olması lazım. Sıfır yakalısı, düğmelisi, fırfırlısı, gece için olanı, gündüz için olanı ooooo ölme eşeğim ölme yanii.

İşte böyle :)

Başka da aldığım bir şey yok galiba aklıma gelmedi.

2 yorum:

cinar dedi ki...

Evet şekercim ya hakikaten beyaz tişörtün bile her çeşidinden olmalı gibi bir durum var. Fırfırlısına çok güldüm ama :))
Sanırım hepimizde mantıklı olarak açıklanamayan bir kıyafet alışveri çılgınlığı mevcut :)

cakiltasi dedi ki...

çınarım fırfırlım bile var yani sen düşün beni:)
evet maalesef var. ama isterse olmasın o kadar çok çeşit var ki. abim bile artık bi alışveriş canavarı oldum diyor:)