Çarşamba, Kasım 07, 2007

GÜNLÜK

Yaşam son hızıyla devam ediyor. Geride kalanlarla birlikte. İnsan gerçekten tuhaf bir varlık, bunca acılara dayanarak nasıl yaşayabilirdi yoksa.

Ne Dünya'da olanlardan ne de Türkiye'de olanlardan haberim var. Gazete okuyorum elbette ama didik didik değil. Takip ettiğim köşe yazalarlarını ve dikkat çeken haberleri sadece.
RTE tam olarak ne dedi, nasıl davrandı bir fikrim yok TV izlemedim anlayacağınız. Bütün kanalların evde mevcut olması da beni televizyonkolik yapmadı demek ki . İlk baştan olur gibi oldum ama... ı ıh olmadım.

Dün şöhret basamaklarını tırmanacaktım ama tırmanamadım benim konuşmam montajda gitmiş. Heralde çok komiktim. Yanımdakiler konuşurken çıkmışım. Oyuncu olmayıp kamera karşısına geçip doğallıkla oyunlarını oynayan, konuşan insanları takdir ediyorum. Benim için çok zor bir hadise. Gerçi hala sokaklarda yürürken keşefedilip ünlü olma hayallerim var ama olsun biraz çalışma ile atarız korkumuzu :))

Kış iyiden iyiye geldi galiba iki gündür pek soğuk İstanbul. Gelsin kara kış da akreplerden tamamen kurtulayım geçen hafta bir boy büyük yavru öldürdüm. Sabah antreye gelmiş nereden geldiyse artık. Pino beni statcounter diye bir şeye üye yapmıştı hani kim giriyor, nereden giriyor, kaç dakika kalıyor. O gösterdikten sonra hiç girmemiştim dün ve bugün baktım çok da bir şey anlamadım ya! insanlar anahtar kelimelerin azizliği yüzünden buraya düşüyor sanırım. Çoğu anahtar kelime de akrepti :)) Üzgünüm ben de bulamadım başetme yollarını :)

Her pazar Nike koşuları oluyormuş, Selo'yla gideceğiz. Haftada 4 gün spora gidiyorum gene de yeterli gelmiyor kendimi sağlıklı hissetmiyorum.



2 yorum:

cinar dedi ki...

Ah janım yaa. Artizliğine tanık olmayı kaçırdığıma çok üzülecektim,unutmuşum çünkü. Ama konuşmanı kesmelerine de üzüldüm şimdi :( Şöhret zor şey işte.. Umarım bir dahaki sefere her şey daha iyi olur senin için. konserini de hala heyecanla bekliyorum bu arada, unuttum sanma, sözün vardı..
kocaman muck :)

cakiltasi dedi ki...

çınarcım bu sefer artiz olamadım ama çok yakında keşfedileceğim hissediyorum hahahaha.

sözümü unutur muyum hiç. konserimin onur konuğu olacaksın hiç merak etme :))
öptüm kocaman