Cuma, Şubat 05, 2010

KÜÇÜK DÜNYALARIMIZ

Gidişatım acaba bakırköy'de son bulur mu? Bu aralar olup bitene acayip takıntılıyım. Bu Asus'tan sonra daha tepkili bir Çakıl doğdu. Size Asus ile ilgili neler yaptığımı basamak basamak anlatasam mı acaba? Ama o kadar yoruldum ki? Anlatasım da yok. En son Kanada'ya ve Tayvan'a faks ve e-posta gönderdim. Kanada'dan üzgünüz sizin bölgenize bakmıyoruz diye e-posta geldi. Ama Tayvan da Asya ülkesi olduğu için bir ses yok. Türkiye'nin başka versiyonu olduklarını düşünüyorum.

Neyse herkes çiçek böcek derdinde. Niye kimse tepkili değil diye taktım şimdi de. Bloglarda facebook da çiçek böcek nereye kadar. Sonra sanane çakıl insanlar ne isterlerse yazar ya da illa senin gibi dellenecek değilller ya diyorum. Ama yetmiyor herkes benim gibi olmalı diyorum. Valla bu tekel işçilerine bravo diyorum. Mücadele ettikleri için. Hiçbirimiz hiçkimse mücadele etmiyoruz. Sevdiğimiz o çantayı alacak mıyız ? yoksa o kıyafet indirime girmiş mi? ay bebeğim çişini söylüyor artık. Şak şak şak yani tek dert o değil mi? Böyle küçük dünyalarda yaşamaya devam edelim, edin. Kimsenin kimseye faydası dokunmasın. Taş atmayalım kolumuz yorulmasın. Benim çevremde de kendi dünyaları içinde koybolmuş bir sürü insan dolu. Valla herkes gözüme batıyor artık.

Amerika'daki bonus alacak banka CEO'larına da kılım. Victoria Beckham'ın 1 milyon sterline yaklaşan çanta koleksiyonu varmış .O çantalar içinde boğul diyesim geliyor. Abicim her zengin şu dünyaya bir şey katsa nasıl yaşanır yer olur.

Hükümetin HasanKeyf takıntısı devam ediyor. Şimdi kaynak için türkiye içinden destek arıyorlarlarmış garanti ve halkbankası destek olacakmış da falan da filan. Kimin umrumda di mi? Bize ne Hasankeyf'ten di mi?

Hiç yorum yok: