Salı, Ocak 05, 2010

HOŞ GELDİM.

2010'un ilk gönderisine hoş geldiniz. Ben de hoş geldim.

Bir de bu hoşça kal ya da hoş gelmek filan niye ayrı yazılıyor. Biz küçükken böyle mi öğrendik? Böyle öğrenmedik sanıyorum ki hoşça kal'ı ayrı yazılmış görünce allah allah diyoruz.

Neyse efenim. 2010 geldi hoş geldi. Benim için sıfırlanmanın yılı oldu. Yılbaşı ertesi bulaşık makinasını mutfakta sular için yüzerken bulduk. Tabii işin latifesi bu. Anlayacağınız hortum delinmiş foşur foşur suları akıtmış. Bir de kendisinin hiç durmadan çalışma sorunu vardı. 24 saat bıraksam çalışıyordu. Dün servis gelmiş. Bilgisayarı bozulmuş demişler yenilemiş gitmişler. Allahtan hala garanti kapsamındaydı. Tanrıya şükür.

Sonra benim şifoniyer vardı. O ayrılmış böyle kafadan. Çekmeceler patır patır bir altakine düşüyordu. Onun için marangoz geldi. Yeniledi mengeye aldı falan filan. Sonra dün işteki bilgisayar cortladı. Zaten o kadar fenaydı ki durumu hep diyordum bir format atalım şuna. Neyseki iş arkadaşım bu işlerden anlıyor da hard disk'teki bilgileri bir program yardımıyla kurtardı. Sonra sıfır kilometre oldu şimdi bilgisayarım. Dailymotion.com'a giremiyordum artık ona bile girebiliyorum. Banka hesabımım bugün itibariyle sıfırlanmış durumda. Yumuk'la Mumuk'um ameliyatla kısırlaşmış durumda. Yani bütün bunlara rağmen ben süperim. Her şey yoluna girecek öyle hissediyorum.

Ve artık yeni bir mesleğim var takı tasarımcılığı. Tabii nasıl satar para kazanırım bilmiyorum ama ciddi ciddi para kazanmayı planlıyorum. Cumartesi günü Eminönü'nden şimdilik ihtiyaç duyacağım malzemeleri aldım. İki akşamdır da kendimi alamadan keçelerimi dikip biçip boncuklarla süsleyip yaratıcılığımı sergiliyorum.

Bizim ailenin en yeteneksizi ben bilirdim kendimi ama bende de varmış bir şeyler diye seviniyorum. Babaannem zamanında eldivenden, çoraptan, örtüden tutun yeleğe hırkaya kadar her şeyi yapardı. Anneannem kimsenin öremediklerini örer harikalar yaratırdı. Teyzelerim dikiş de usta. Bir diğer teyzemin ise el işinde yaratıcılığında sınırı yok. Annem ise yılbaşında giymem için bir etek dikmiş üstüne de bir nakış işlemiş ki dünya harikası.


Diyeceğim o ki! Hoşgeldim ben 2010'a :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Yeni yıla bol tadilatlı girmişsin:)
Ben de aynen bizim ailenin en yeteneksiziyimdir!Kardeşim takı yapar,annem her türlü dikiş ve örgüyü halleder,bende bişey yok!!!

cinar dedi ki...

haydi hoş geldin bakalım :) bebelerine geçmiş olsun. yeniliklerin de hayırlı olsun :) takı tasarımlarını da çeker çeker koyarsın oldu mu? hem bize de model olur. hem satış düşünüyorsan blogunda fiyatıyla falan da birlikte tanıtabilirsin. internet üzerinden de gayet iyi satışlar yapılabiliyor çünkü. haydi hayırlısı Çakılım. Çok öptüm, tekrar iyi seneler :)

Basak dedi ki...

biz de görelim yaptıklarını Çakıl, bakalım sen de ne yaratıcılıklar varmış:)

cakiltasi dedi ki...

kitap kurducum:)
valla tadilat göbek adım oldu:)
yok ben zinicirlerimi kırıyorum bak sen de kır yeteneksizim deme artık:)

çınarım hoşbuldum. hevesim çok blog açtım bile ama resim filan koymadım daha:)Öptüm bende çok.

başak, fırtına gibi gelicem hehehe. beklentiyi büyük tutuyorum umarım hayal kırıklığı olmaz:O)))