Çarşamba, Ocak 27, 2010

HEY AHALİ UYAN

Üşüyorum hemde çok. Kat kat giyinmenin sınırı ne bilmiyorum ama ben o bilmediğim sınırı çoktan geçmiş olmalıyım. En son yün külotlu çorap üstü pantalonu heralde ilkokulda annem giydirmişti. Ankara'da bile eksi kaç küsur derecelerde giyinmediğim çorap üstü pantalonu. İş yerinde donacağımı bildiğimden giyiyorum. Tabii bu satırları ayaklarım popomun altında eldivenlerim elimde yazdığımı da not düşmeliyim.

Sıkıcı olmuşum blogum öyleymiş. Ya diil ya diil işte banane.

Artık sokak kızı olmadığım için hayatımda öyle deli bir hareket yok. Eve gidip yumuk ve mumuk'la aşk içinde geçirilen günlerden öte yaşadığım ekstra bir şeyim yok.

Bu sabah bile bile yanlış otobüse bindiğim yiğitliğe bok sürdürmemek adına olayı farkettiğim an inmeyerek karda buzda 10 dakika yürümek bir hareket heyecan olabilir mi acep??

Ya bir de çok tepkisiz yahu. Ben de mi öyleyim değilimdir diye düşünüyorum. Dün bir arkadaşım aradı babasının tümörü kansere çevirmiş. 0 rh negatif kana ihtiyacımız var dedi. Ben iştekilere sordum. Facebook iletisine yazdım yani listemde 258 tane adam var bi tanesi de bana bir şey demedi. Hadi ecnebileri başka şehirdekileri geç bir çok kısmısı da İstanbul'da. Kimse benim de başıma gelir demiyor. Kimse kıçını kaldırmıyor.

4 yorum:

ipex dedi ki...

Çakılcığım, ben ülke değiştirme telaşında olduğum için yorum bırakamıyorum kimselere bir süredir ama okuyorum, takip ediyorum, haberin olsun. Kabn ihtiyacı konusu gecenlerde benim de başıma geldi. Koskoca facebook'ta bir tek kişinin kanı mı B rh + 'miş hayret dedim :( tepkisiz bir milletiz ne yazık ki :((

cakiltasi dedi ki...

İpexcim, keyifli telaşın hep sürer umarım:) Yeni ülke yeni yıl ne güzel her şey:)
Maalesef herkesin üzerinde bir atalet hali.

Sevindim okuyor olmana:)
sevgiler.

Alo Elo! dedi ki...

canım benim kat kat giyinmek değil de bence termal içlikler var ya atlet veya iç donu gibi şeyde marks&spencer'da. onları denedin mi? bir de yünlü hırka yerine kayak hırka veya polarlarını denedin mi? bi de tchibo'nun internet sitesinden bulabilirsin sanırım yine kayak malzemesi olarak jel ısıtıcılar satılıyor bi de onları denesen ayakkabı altına ya da popo altına .

cakiltasi dedi ki...

çitlembiğim evet o tarz içlikler almalıyım. bugün ayağıma gazete sardım şaka gibi:) bir de internetten ayak sobası ve popo altına da minder aldım. bakalım o beni idare eder inşallah.