Perşembe, Temmuz 23, 2009

BU TÜRK HALKINA BİR YALVARIDIR.

Size yalvarıyorum. Param olsa para verip bu işi yapmamanızı sağlardım.

DOĞURMAYIN madem paranız yok, açsınız niye doğuruyorsunuz. Bu az gelişmişlik, bu bilgisizlik, bu cahillik, bu salaklık, bu aptallık, bu bir sürü şey yapmayın gözünüzü seveyim. Bu memleket çürüyor, bu memleket batıyor. Bunun sebebi bence büyük ölçüde kalitesiz nüfus artışı. Hadi yaptın bir çocuk. 5 tane 10 tane yapma. YAPMA!!! Salak mısınız ya!

Babaannemin bakıcısı İrina ile konuşuyorum. Gürcistan belki fakir ama bizim kadar geri kafalı değiller. Bir çocuğu evli ama çocuk yapmıyorlar kendileri açken nasıl bakacağız diye. Biz niye yapıyoruz. Başımızdaki man kafa 3 çocuk yapın dedi diye mi? Açsınız, açız. Bu ülke zenginlikleri olduğu halde aç niye bizim kaz kafalılığımız yüzünden.

Acayip dellenmiş durumdayım. Aptal insana devlete açız bizi doyur diyen insana tahammülüm yok kardeşim.

Aşağıdaki haber dellendirdi beni. 5 çocuk niye var allasen niyeeeeeeeeeee. Yemin ederim benim kafam almıyor. Benim babaannem köylü kafasıyla bir çocuk yapmış ya. Hem de o çocuğu okutmuşlar. İnsan gücüne ne kadar ihtiyaçlar olsa da. Eşek gibi çalışmış bir çocuğunu okutmuş. Başka da çocuk yapmamış.





http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&KategoriID=15&ArticleID=1120728&Date=23.07.2009&b=Mersinde yoksulluk drami&ver=75

5 yorum:

Alo Elo! dedi ki...

helal sana arkadaşım! öfkene katılıyorum aynen. bu ülke baştaki geri kafalılarla daha da gerilere gidecek ne yazık ki! kayınpederimin dilinde hep şu uyarı dolu cümle var: "Önümüzde açlık ve kan var çocuklar!"
çoğu zaman içimi sıksa da doğru söylüyor galiba. ne acı yaa! nerelerden gelmiş bu ülke şimdi yine ayaklar altına alınmaya yüz tutmuş. yazık gerçekten çok yazık!

cinar dedi ki...

valla bizimkiler de aynen. babanemin 2 çocuğu var. ananenimin 3. şimdikiler biz neyiz ne olacağız diye bakmıyorlar. doğum kontrolünden haberleri yok ya da Allah verirse biz ne diyebilirz ki diye düşünenler var hala! Ben hastanedeyim ve yakınen tanık oluyorum. Yeşil kartlı hastaların çocuk sayısı çok daha fazla. Nelerine güvenip yapıyorlar bu kadar anlamıyorum. Dünyaya gelen çocuğa yazık ya. Aç kalan o oluyor ne de olsa.

cakiltasi dedi ki...

çitlembiğim kayınpederin çok doğru söylüyor. insan gelecekten korka korka çocuk sahibi oluyor işte napıcaksın. ama bizlerin doğru düzgün bireyler yetiştirmesi gerekiyor ki. diğerleri bu ülkeyi sarıp sarmalarken onlara dur diyebilsin.
neyseki yolun yarısına geldik. bir yarı daha gördükten sonra gözler görmeyecek rahat edeceğiz.

çınarım,
sen daha çok görüyorsundur. yeşil kartlı olanların daha çok çocuğu olması nasıl bir ironi di mi? ben onlar cahil akılları ermiyor lafına inanmıyorum. her türlü hinliğe eriyor da çocuk yapmamam lazım çünkü ben bu çocuğu sefil ederime mi ermeyecek. aman sosyolojik bir vaka. ben de sosyolog olmadığım için böyle atıp tutuyorum. allah sonumuzu iyi yapsın ne diyim.

pembecikolata dedi ki...

Bende hiç düşünmeden çocuk doğuranlara hayretler içinde bakıyorum...1 değil, 2 değil, 3 değil... milletin de umrunda değil...

cakiltasi dedi ki...

sevgili pembe çikolata,

kesinlikle benim de aklım almıyor. vurdumduymazız çok.