Salı, Nisan 28, 2009

ANLIK YAŞANANLAR:)

Dün çifli koltuğuma yığılmış uyuklama ile tv seyretme hali içersindeyken birden girişten sesler geldi sonra da kapı çaldı. Kapının çalmasına neden bu kadar şaşırdığıma gelince. Neredeyse haberim olmadan kapı çaldığı hiç olmuyor. Biri gelecekse zaten önceden haberim oluyor. Su istemişsem onun da er ya da geç kapıyı çalacağını biliyorum. Dün panik atak yaşadım kısa süreli. Kimo kimo diye çığırdım ses yok sonra penceremden şapşirik şapşirik bakınmaya çalışırken. Yukarıdaki çocuk gelmiş arabayla ilgili bir şeyler diyor. Ben kapıyı açtım ay bende kimo dedim de şöyle oldu filan diye kendi kendime söylenerek aldım anahtarı. Arabayı biraz ileri alır mısın dedi. Aldım olmadı siz geri gelin ben gireyim dedi. Sonra iyi akşamlar dedim. O da teşekkür etti. Şimdi bu çocukla ilgili benim izlenimim yani ondan ne zaman bahsedecek olsam yukarıdaki mal olarak geçtiği için dün sempati duydum niyeyse. Şaşırttı beni teşekkür ederek. Kendisine kıllığım ise arabasını bahçe kapısının dibine parkediyor olmasından.Yaya olarak girip çıkarken yatsı olmak gerekiyor çünkü çoğu zaman. Ben de her arabasını öyle görünce çıldırasım geliyor. Bir kere üşenmedim not yazdım. Sonra çok yağmur yağıyor diye koymadım. Neyse böyle değişik bir şey oldu dün.

Bu sabah da bir amcaya kıllığımdan çok komik bir hale soktum kendimi. Ondan önce bindim ama o bir hamle yapıp akbilini önce uzattı ben de yok öyle diye ondan önce bastım. Seyredenlere komik bir manzara oldu. Kapıdan ilk kim geçecek diye kapıya sıkışıp kalanlara benzedik :)

Anılar gelmişken aklıma bir de şunu anlatayım. Geçen haftalarda bir balık çorbası günüm de yani bir çarşamba günü. Karşımdaki masada yüzleri bana dönük bir çift karşılarında da oğulları olduğunu tahmin ettiğim birileri vardı. Çiftin hatun olanının saçları acayip yapılı yaşları da 70-80 arası. Birden erkek olan ile göz göze geldik. Gerçi göz göze değilde o takma dişlerini dışarı çıkarttı geri soktu o anda gördüm ben onu. Sonra bana güzel miyim dedi. Ben de güzelsiniz dedim. Sen de güzelsin dedi. Ben tepki olarak kızardım heraldeki niye kızardın hemen! ne utangaç şeysin sen öyle dedi. Ben artık kitlendim tabii. O sırada da ona hadi tuvalete git dediler. Bastonunu aldı yardımcısı eşliğinde tuvalete gitti. Pek sevimliydi. Yanındakiler hiç oralı olmadı muhabbete ortak olmaktan ziyade bizimki başladı gene diye düşündüler heralde.

2 yorum:

pinomino dedi ki...

takma diş olayına koptum burada:))))

cakiltasi dedi ki...

komikti çok :)kur yapıyor öyle napsın:)