Pazartesi, Ekim 13, 2008

TUTKU


Bugünkü Milliyet'de benim çok hoşuma giden bir foto haber vardı. Heykeltraş Paul Day İngiltere'nin başkenti Londra'daki St. Pancras uluslararası istasyonunda heykellerini sergileyecekmiş. Haberin linkini buraya ekliyorum. Bu fotoğrafı da izinsiz burada yayınladığım için de özür diliyorum. Beni çok etkiledi bu çiftin gerçeğe yakın olan sarılışı.

Londra'ya gitmeli gezmeli görmeli.

Sonra Peru'ya, Küba'ya, Şili'ye, Brezilya'ya, Arjantine'e dünyayı gezmeli neticesinde. Yanında sana eşitlik etmekten keyif duyacak biriyle.








http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/
goster.asp?prm=0,7055475&id=1&galeriid=4694#galeriStart

2 yorum:

cinar dedi ki...

vaay, gerçekten çok hoş bir heykel olmuş. dediğin gibi samimiyeti çok güzel yansımış.
küba mı dedin? biz de çok gitmek istiyoruz. aslında ocak-şubat gibi gitmeyi düşünüyoruz. 3. cümüz olmak ister misin? :)

cakiltasi dedi ki...

di mi ben bakıp bakıp hayran oluyorum:)
bu ocak mı çınarım ? 3.cünüz olurum tabii ama bu ocak çok zor:(((