Çarşamba, Haziran 25, 2008

SICAK DAHA DA SICAK OLACAK

Yakın zamana kadar soğuktan şikayet ediyordum di mi? Şimdi ise sıcaktan şikayet ediyorum. Hem de nasıl sıcak yaşama sevincinizi alıp götüren cins. Sokakta yürümeye ne hal var ne istek. 20 yıl sonra kavrulacağız haberleri karşısında ürküyorum açıkçası. Şimdi kavrulmuyoruz da napıyoruz?

Bu cuma Çubuklu Hayal Kahvesinde konserimiz var. Boğaza nazır hoş bir konser olacak sanırım. İstinye'den tekneyle geçeceğiz bu da çok hoş bir tesadüf benim için. Evime çok yakın. Konser sonrası eve dönüş çilesi yok pek güzel. Konser öncesi kurs tayfasını eve çağırdım gelin mahallemizin koyunlarını tavuklarını tanıştırayım size dedim. Tamam dediler:)

Cumartesi de cerenimo'nun annelerinin zekeriya köydeki evlerine mangal ve havuz partisine gideceğiz. Konser fotoları karşılığı bana rüşvet:)

Aycan bugün vizeye başvurdu banka hesabına takılmışlar. Bakalım ne olacak benim bekleyişim bitti onu ki başladı.

Ülke gündemine girmiyorum uzun zamandır. Dingil amcaya laf giydirmeden olmayacak ama. Hiç mi kafası çalışmaz bu insanın. Travmanın anlamının ne olduğuna baksın önce. Bu ülke buralara nasıl gelebildi bir onun vicdan muhasebesini yapsın. Sünger Bob kadar akılları yok. Dingilin önde gideni.

Bir de toplumcak pisiz, kokuyoruz. Biyonik kedi yazmış. Hadi yıkanmıyorsunuz bari deodarant kullanın da leş gibi kokmayın be anacım. Ya da toplutaşımları kullanmayın allah rızası için. Bütün yolculuk bir işkenceye dönüşüyor sayenizde.

Gıcık olduğum bir başka husus da. Biri aradığında karşı tarafa aktaracağınız esnada. Bir şey uyduruver sen denmesi. Ben beceremiyorum bu işi. Ne uydurayım kardeşim???

Bir de galiba ben kötü bir insanım yani kötü değilde. Kendi ilgi alanım değil diye belki de bebek bloglarına biraz kılım. Ay benim bebeğim bunu yaptı ay benim oğluşum şunu dedi yedi..... Yeni anneler hayat sadece sizin ve bebeğiniz etrafında dönüyorsa sanki bir terslik varmış gibi geliyor bana. Ben anne değilim olunca göreceğim. Ama inşallah böyle olmam. Etrafımdaki insanları ikinci plana itmem ve üzmem.

Şimdilik bu kadar.

4 yorum:

cinar dedi ki...

:) Seni her okudugumda yüzümde bir gülümseme beliriyor, ben bu duyguyu çok seviyorum :)

Oh oh maşallah, bir de hımbılım diyorsun, konserler, mangallar, e daha ne olsun be Çakılım?

Aycan'ın vizesi hallolur umarım da şöyle keyifli bir tatil geçirirsiniz.

Ter kokusu konusuna katılmamak mümkün değil. Bir kere plaj otobüsüne binmiştim. İçerisinde iğne atsan yere düşürmez bir kalabalık var. İşte bu kalabalık gruptaki adamlardan birinin teri bacağıma damlamıştı!! Gerçi bu kadarı adamcağızın kabahati değil. Zaten o da çok mahçup olmuştu. Aklıma geldi de yazayım dedim.

Bebek bloglarına gelince, dediğin tipte yazanlar da mevcut, ama ben de okuyamıyorum onları. Ama bebek-çocuk blogu olup çok güzel olanlar da var aralarında. Bana göre güzel yani, onları okuyorum zaten, oradan belli :)

Ben de bebeğimi dünyanın merkezi haline getirip bütün yaşamımı onun çevresinde sürdürmek istemiyorum. Bebeğim hayatımı olumsuz değil olumlu etkilesin istiyorum bu anlamda. Mesela bebeğim var diye evime kapanmak yerine bebeğimle birlikte yeri geldiğinde tatile gidebilmek yeri geldiğinde dışarı çıkabilmek istiyorum eve kapanmak yerine. Uzun bir konu bu :)

Öptüm seni. Bir de sevdim :)

cakiltasi dedi ki...

Gülümsetiyorsam ne mutlu çınarım :)

Valla hımbılım hafta sonları yoğun gibi geçiyor. Ama yok hımbılım. Galiba daha çok koşturabilmeyi istiyorum ondan. Ama yok tembellik var. Anneme soracaksınız siz beni :)))

Umarım hallolur heyecanla bekliyorum neticeyi.

Ay o hikayeyi anlatmıştın bana. Bizim insanımızın bir de kıyafetleri çok kötü kokuyor çınarım. Ekonomik mi desem. Kendine ya da çevreye olan saygı eksikliği mi bilmiyorum. Ama insan kendi kokusunu bilmez mi. Bu ne rahatlıktır bilmem.

Sanki internet çıktı mertlik bozuldu gibi. Bitmek bilmeyen araştırmalar, okumalar. Sonuçta tuhaf birbirinden arsız şımarık çocuk doldu etraf. Neyse biz büyük konuşmuyoruzdur umarım :))))

öptüm çok çok.

Bekriya dedi ki...

çok güzel olmuş ya :))konser,deniz,tekne...sahil..yaz güzel bişi bi de feci sıcağı olmasa:))

cakiltasi dedi ki...

evet bekriyacım çok güzel geçti. onu da bir ara yazacağım. bu yazıdaki gibi sıcak yok bir kaç gündür:)