Pazartesi, Haziran 23, 2008

SON HAVADİSLER

Geçen hafta nedense bir tuhaftı benim için. Hoş beş değildim.

Çınarlarıma yaptığım Ereğli gezimden bahsedeyim biraz. 13 haziran akşamı bindim otobüse saat 12'ye varmadan indim Ereğli'ye. Çınar ve sevgili eşi beni karşılamak için çoktan gelmişlerdi. Şeker evlerine gittik bana çorbacık ikram etti Çınarım. Sonra börekler yedik ve yattık. Ertesi gün mükellef bir kahvaltıdan sonra mağaraları ziyaret ettik ve sahil kenarında soğuk içeceklerimizi yudumladık. Sonra eve geçtik dinledik. Benim saçlarımı kestirmeye gittik. Baştan yaratıldım. Yeni bir ben çıktım:) Sonra Yalı restorana süper manzaralı masamıza gittik ve bir güzel rakılarımızı yudumladık. Gece eve gidip wii oynadık. Pek eğleceliydi. Sonra çınarlarım bana çok sevdikleri bir film seyrettirmek istiyorlardı ama ben oyunbozanlık yapıp sızmaya başladım. Sonra Cem Yılmaz'da bile uyuduğumu söyleyip kendimi affettirmeye çalıştım:)

Ertesi gün de süper bir kahvaltı yapıp sandal sefasına çıktık. Sonra lojmanların olduğu yerlere arabayla tur atıp eskiden musiki derneğinin olduğu taş binadan pek güzel hamurgerleri midemize indirdik. Sonra onlar beni bindirdi ve İstanbul'un yolunu tuttum.

Çok güzel bir hafta sonuydu harika arkadaşlarıyla tanıştım hepsi çok şekerleri. Prensesler gibi ağırlandım çok mahçup oldum. Çınarıma iyi ki beni keşefetmiş diyorum. Çoook çook sevgiler.

Bu hafta sonunu ise Aylar önceden almış olduğum Gogol Bordello biletim nedeniyle İstanbul'da geçirdim. Ve de nice haftalardır yapamadığım temizliğimi yapıp kırklandım. Cumartesi sabah 9.00'da başladım. Pazar saat 18.00'de evden çıkana kadar sürdürdüm. Azıcık ütüm kaldı şimdi.
Gogol konseri beni pek açmasa da umduğum gibi çıkmasa da. Ya da ben umduğum gibi olmasam da iyi ki gitmişiz diyorum. Kurstan füfü, yasmin, cerenimo ile gittik. Santral İstanbul neresiymiş Otto'nun oradaki yeri nasılmış onları gördüm. Ve kızlarla biraz daha samimi oldum. Hatta gece de Yeniköy'e taksi 25 ytl diyince ne vericen o kadar para dediler ve Füfü'nün Ortaköy'deki evinde kaldım. İyi oldu sabah 10 dakika da işe gittim. Ve 27 haziran konserine tişört param da cebimde kalmış oldu. Şimdi eve gitmenin hayalini kuruyorum. Saat 2.30'da yatabildik çünkü. Pazar günü gece konserine gitmek neyimize bilmem.

Şimdi pasaportum geldi. Vizemi almışım. Pek sevinçliyim. Darısı Aycan'nın başına ama beni gıcık etti. 1 aydır şunu hazır et bunu hazır et şöyle böyle dedim. O zaman tam dinlemedi. Şimdi şu ne bu ne. Neyse bakalım umarım onunki de hallolur.

İşte havadisler bu kadar.

cinar dedi ki...

Canım benim, iyi ki sen de beni bulmuşsun. Bak hediyenden bahsetmeyi unutmuşum bu arada. Biz de onun için ve taa buralara sırf bizi görmeye geldiğin için çok teşekkür ederiz tekrardan :)

Ooo Aycan'la birlikte mi gidiyorsunuz? :) Süper güzel bir şey bu. Her şey güzel olacak, ben eminim.

Konser falan bahane aslında. Ne güzel yeni arkadaşlıklarla yeni renkler katılıyor hayatına. Önemli olan kısmı bu bence.

Kocaman öptüm.

cakiltasi dedi ki...

o minikcik bir şeydi çınarım, sizin misafirperverliğinizin yanında.

birlikte gitmeye çalışıyoruz dersek daha iyi olur:) çünkü onun vize işi belirsiz. bugün verdi. hesap dökümüne takılmışlar. bakalım. evet güzel olacak diye düşünelim güzel olsun.

evet yeni renkler insanı dinç tutuyor çınarım. gerçekten güzel bir şey.