Perşembe, Mart 13, 2008

BENSEL

Biraz da bensel takılalım. Türkiyesel gidişat hoş değil, içimiz karardıkça kararıyor çünkü.

Annem hala bende kalıyor. Şimdilik ev almaktan vazgeçildi. Borca harca girmeye gerek yok diyerekten. Kiralık ev de bulamadık. Benimki diğerlerinin yanında saray kıvamında. Yukarı taşınacaktık Güler Hanım yan çizdi. Biz de en iyisi evden çıkmayalım boşuna da masraf yapmayalım dedik. Ev sahibine dedik demirleri değiştiriyoruz. İşin gıcık tarafı benim ev boşken meğer demirlerden hırsız girmiş. Önceden söyleselerdi belki de bu iş başımıza gelmezdi.

Bu yazıya başlamıştım ama yarım kalmış.

Demirler cumartesi günü takıldı. Ege teyze cumartesi annem pazar Ankara'ya döndü. Kaldım bir başıma gene.

İş aramıyorum bilmem niye. Kendimle ilgili koyvermişliğe devam. Mozaiğe merak sardım herhangi bir girişimim yok ama olmasını diliyorum. Bilgisi olanların bilgisine açığım. Şİmdilik bu kadar.

2 yorum:

cinar dedi ki...

Canım benim ya, işleriniz rast gitsin Çakılım. Annecinle Allah kavuştursun. Yeni ev alınsa da kiralansa da epeyce masraf hakikaten. Demirleri değiştirmekle iyi etmişsiniz hayırlı olsun da, komşularınızın da alacağı olsun yani. İnsan söylemez mi, uyarmaz mı bir? Neyse canımcım, her işte bir hayır vardır derler, vardır bunda da bir keramet. Sıkma sen tatlı canını. Bensel durumlara geçmen de iyi olmuş bu arada. Senden habersiz kalmıştık uzunca bir süre. Özledim seni. Öptüm.

cakiltasi dedi ki...

cinarim benim sağol cicim. oyle her şey olacağına varıyor. bazen isyan ediyorum ne olacağımış bu yok olan biten bir şey diye. gene de hayırlısı diyoruz işte. bensel çok bir şey yok o yüzden yazmadım bi de üşeniyorum bazen.
gelen giden bitmiyor ki bir de :)
öptüm kocaman.