Salı, Aralık 11, 2007

SOBE MOBE

Çınarcım beni sobelemiş, The Lost Room'daki nesnelerden hangisini seçerdim ve de neden diye sormuş.



The Lost Room'u seyretmedim ama çınarcım sayesinde pek bi heveslendim seyretmek için. Ben oradaki nesnelerden anahtarı sevdim. Her kapıyı açıyor sonra otele girip kapıyı nereye açarsanız aklınızdan neresi geçiyorsa oraya gidiyorsun filan. Hoşuma gitti her kapıyı açma ve kafamdan düşündüğüm yere gitme fikri.



O kadar çok yer geçiyor ki aklımdan bir orada bib burada bulurdum kendimi sanırım. Hayatta öyle nesneler olsa ne güzel olurdu. Bir takım işlevleri olan, hayatı bize kolaylaştıran.

Oldum olası gerçeküstü filmlere, dizilere kitaplara bayılırım. Bu diziyi ben de edineceğim çınarcım ya. Ama bittiğinde sorularımıza cevap bulamıyorsak pek fena. Seninle tartışırız artık. Bence şu şöyle bu böyle diye :)

2 yorum:

cinar dedi ki...

Yaaaaa evet ben de ben deeeeeeee :) böyle bir açarsın hawwaaai desin mesela, sonra bir bakıyorsun kübada puronu sarıyorsun (hayale bak, hayatımda hiç puro bile içmedim!), hayal ya işte ne bileyim her yer olabilir ya..

Dizinin 5. bölümünde düşünmeye başlıyorsun zaten. Bu kadar soru işareti bir bölümde nasıl çözülecek diye. Çözülmüyor tabi orda biraz kasılıyorsun :) Ama yine de güzeldi be. Bir kere baya heyecanla seyrettim ben. Özellikle sonunu merak ettiğimden. Bu yüzden ilk 5 bölüm çok iyidi ama 6. da aradığımı bulamadım diyebilirim. Bulamazsan iş adresine de postalayabilirim bu arada.

cakiltasi dedi ki...

hayal tabii bu ya nereye istersek oraya gidiyoruz işte :))

sağol çınarcım bakınıyım ben etrafa bulamazsam haber ederim bi gönderiversen diye :)))