Çarşamba, Aralık 12, 2007

HAYALİMDEKİ MESLEK

Bir sobe daha çınarcımdam. Ben tembellik edip takip de geç kalınca böyle birikmiş her şey tabii :)

Hayalimdeki meslek nedir?

Hayalimdeki meslekler diyelim biz şu işe.

1. cisi pilot olmayi çok isterdim. Ama yolcu uçağı değil pırpır uçaklardan. 5-6 kişilik yolcu taşıyanlardan. Afrika'da yolcu taşırdım oraya buraya biraz da tehlike olurdu işin içinde.

2.cisi aynı çınarcım gibi sahilde bir yer. Kafe demeyeceğim ama benim barım olsun ser de alkoliklik var ya. Sıcak takip diye bir dizi vardı dedektiflik dizisi. Dedektif Nick ve partnerı hep sahilde bi bara giderlerdi. İşte öyle bir barım olsun pek severdim.

3.cüsü de organizatör olmak isterdim. Konserler ve festivaller düzenleyenlerden ama :)


Daha sıksam bulurum bir şeyler ama bu kadar kafi olur heralde.

4 yorum:

KIKI'S DESIGN dedi ki...

çok tatlısın çakılımmmmmmm:)
çok özledim ne zaman anraya gelcennnnn????

cinar dedi ki...

:) pır pır uçak pilotu demek. vallahi ne hayal gücü var :) çok süper ya. olsun olsun, böyle sevimli bir pır pırın olsun, bizi de taşı her yerlere götür olmas mı? :)
şekerim sen barını aç, önce Badem koşarak gelecektir, ben de tın tın arkasından :)

cakiltasi dedi ki...

kikişkom,
ben de çok özledim. ank'ya bayramda geleceğim. 2. ve 3. günü bir yere gideceğim ama fırsat olursa mutlaka uğrayacağım tükkana :)) hangi günler açık olacak öğrenirim senden.

cakiltasi dedi ki...

taşırım çınarım taşımam mı:) benim sahildeki bara yakın pist de olur. iner bara geçer kokteylerimizi yudumlarız. nasıl ama hayallere sınır yok haha.