Çarşamba, Temmuz 11, 2007

TEMBELLİK


Gene bir tembelliktir gidiyor. 3 ay olmuş tek bir kelam etmemişim. Takipçilerim bıkmışlardır, aynı yazılarla karşılaşmaktan. Bir girip bakalım yeni bir şey var mı? Ama ne yazık ki yok!

"Ev"lendim. Yeniköy'de nohut oda bakla sofa bir evcik. Mayıs sonundan beri orada kalıyorum. Şirin bir ev TV dışında bir eksiğim kalmadı.
Mayıs'tan beri oldukça yoğun bir hayatım oldu. Evin eksikleriyle uğraş gelen gidenler derken Temmuz'u bulduk. Yalnız yaşamaya alışmak yazın olmalı çoğu zaman hayat dışarıda geçtiği gelen giden daha çok olduğu için. Kışın olsaydı sanırım biraz daha sendromlu olabilirdi yalnız yaşamaya alışmak.
Buraya eklediğim resim tabii ki evciğim değil :) Sultanahmet'ten bir görüntü. Restore edilmiş bir yapı eskiden kim otururdu hiç bilmiyorum ama çok heybetli bir yapıydı.
İki hafta önce abimin Hollanda'dan arkadaşlarının düğününe gittik. Sultanahmet'teki otellerden birinin çatı katında fasıl tarzı bir düğün oldu. Eğlenceli ve neşeli bir düğündü. Benim ısrarlarım sonucu kız tarafı oğlan tarafını aramış sonunda da ilişki başlamıştı. Unuttuğum bir hikayeydi bu. Ama düğüne gitmeden önce abim hatırlattı. Yaa öyle olmuştu di mi ? dedim. Sonra düğünde hem damat hem gelin senin yüzünden burdayız diyince gururlanmadım desem yalan olur.
Aslında yazasım var ama bir tıkanıklık mevcut. Şimdilik bu kadar olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hu huuuuuuu,
cicikom naber yaaa ben uzun zamandır okumak istiyor ancak vakit bulamıyordum blogun ve de yazdıkların super. bence dergi veya gazete koselerinde yazabilir ve de oldukca okuyucu da bulabilrisin bence. konu baslıkların ve fotoların ic döküşün ve de insanlarda aynı fikirleri uyandırabilecek etkiyi yaratman bence takdire deger. aferin . ama unutma bilumum sozcuğu binumum diye yazılmaz. ara ara yazım hatalarını duzeltirim ben senin e mi pıtırcık!

cakiltasi dedi ki...

hehehe cicim benim,
sevdigine sevindim.valla biliyorum bilumum oldugunu ama elim kaymis :))
duzelt tabii :)
optum kocaman