Perşembe, Nisan 26, 2007

SOBELENME:)

Bloguma normal bir kullanıcı gibi giremiyorum ne yazık ki! Girdiğim zaman aman ne işim varsa halledeyim. Bir daha giremem neme lazım diye stres basıyor valla. Kaç gündür uğraşıyordum bugün ne olduysa bu google hesabınla falan fişman derken girdik hadi hayırlısı.
Şehir melekleri sağolsun beni sobelemiş . Beni takip eden tanışlar dışında takipçim yok sanıyorum. Ama şehir melekleri beni bu sobeleme işine dahil edince pek sevindim.

  1. Daha önce önce yaşadığınız 3 şehir:

    Ankara, iş güç sebebiyle de halen İstanbul. Daha önceki işim sebebiyle 3'er ay kaldığım Isparta ve Giresun'u da sayarsak 4 etti galiba. Nereye gidersem gideyim Ankara'nın yeri ayrı. Kaç yıldır hüküm sürdüğü şehrimizi tanınmaz hale getiren i. Melih'e rağmen hiç bir zaman unutmayacağım şehrim.
  2. Tatil için gittiğiniz gördüğünüz ve önermek istediğin 3 yer

    3 yer kısıtlaması az oldu ya! Ben daha çok yazsam : ) Kaş, Asoss, Hopa, Ayvalık, Çanakkale, Amsterdam, Prag.... ve bilyon tane yer....
  3. Yaşamak istediğim 3 şehir

    Barcelona, Atina, Buenos Aires
  4. Şu anki mesleğim

    Sanırım mesleksizim ben: )
  5. Dünyaya yeniden gelseniz hangi mesleği yapmak isterdiniz?

    Pilot, küçükken de olmak isterdim.
  6. Kesinlikle yapamazdın dediğiniz meslek

    Kapı kapı pazarlamacılık
  7. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri

    "Aktarmayı beceremedikten sonra öğrendiğin bilginin ne faydası var." Valla geçen kendim söyledim kuzen büyük laf ettin dedi. O kadar çok şey okuyup öğreniyorum ki sonra bilgileri aktarmaya çalışırken unutuyorum.
  8. Bir kitapdan alınma, çok sevdiğiniz bir cümle veya paragraf veya bölüm?

    Benim gibi sünger bir beyin böyle bir bölümü hafızasında tutabilir mi: )
  9. Çok sevdiğiniz bir şiirin bir parcası?

    O da ankara'daki odamda kaldı. Gittiğimde alır buraya eklerim.



2 yorum:

anil dedi ki...

Çakılım,

Sanırım senin de birilerini sobelemen gerekiyor, ama sakın onlardan biri ben olmayayım, bilirsin stres bir insanımdır. Kocaman öperim :)

cakiltasi dedi ki...

anılım,
sanırım haklısın benim de sobelemem gerekiyor.

ama herkes blog aleminden mutlaka sobeleyenleri vardır. seni de sobeleyemiyorum: )

kocaman öpüyorum ben de.