Salı, Nisan 17, 2007

YAZAMADIM


Bahar rehaveti çöktü üstüme. İşe geliş yolumda ya da eve dönüş yolumda kafamda konuları bulup yazacaklarımı düşünüyorum; ama iş bilgisayar başına geçince değişiyor. Artık biraz zorlama bir yazı olacak. Gerçi yazmaya başladıktan sonra içerik bir anda değişiyor gaza gelip kendimi olmadık konuların içinde buluyorum.

Kafamda bir sürü konu dönüp duruyor. 14 Nisan Cumhuriyet Mitingi, İstanbul film festivalinde gittiğim filmler, Plansız kentleşme, İstanbul boğazı, Ev meselem, Türkiye'nin ve benim geleceğim, Örümcek kafalılar, Koyun ve cahil halk, Cumhurbaşkanlığı seçimi, İzmir'e gidişim, Cuma günü otobüse nasıl yetişeceğim. O bu şu .... Hiç birini toparlayıp da bir yazıya dönüştüremedim maalesef.

Uzunca süredir yazmamış olmayayım hiç değilse.

3 yorum:

Şehir Melekleri dedi ki...

Nereye gidiyorsun ? ne otobüsü ? 3 gün tatil yapacaklardan mısın ?? bu arada ebe sobe.. haberin olsun

KIKI'S DESIGN dedi ki...

yaaa özledim seni çooook!
ne zaman geleceksin ankaraya???
öpüyorum kocaman:)
bu arada bahar beni de çok kötü çarptı walla:)

cakiltasi dedi ki...

merhaba şehir melekleri,
bloguma giremedim bir türlü alacakaranlık kuşağı misali ondan cevap yazamadım. ank'ya gittim geldim. otobüse yetişene kadar canım çıktı. ebe sobe yazımı en kısa zamanda yazacağım.

kikicim ank'ya geldim ama, arayamadım gene. düşündüm ama organizasyon sıkıntısı yaşadım gene: ) pino'ların o tarafa gelebilirsin belki diye aklımdan geçirdim ama vazgeçtim sonra. onlar benden beter plansızlar: )
mayıs'ta tekrar geleceğim. bahçe keyfi yaparız diye hayal kuruyorum: )
özledim ben de çok. en kısa zamanda görüşmek üzere.