Perşembe, Aralık 09, 2010

KRALİÇE LEAR


Kraliçe Lear gerçekten güzel bir oyundu. 82 yaşındaki Yıldız Kenter'i zımba gibi sahnede izlemek insana tuhaf bir his veriyor. Ve o yaşta amuda kalkması. Kendimi düşündüm acaba ben de amuda kalkmaya ve perende atmaya devam edebilecek miyim? En azından bir süre edecekmişim gibi. Ama etrafımdaki arkadaşlarımın görüntü itibariyle birer amca ve teyzeye dönüşmesi hiç hoşuma gitmiyor. Neden kendi bedenimize iyi bakmıyor ve onu huncarca harcıyoruz?

Böyle kendine paspas gibi davrananlara gıcık oluyorum. Bana ne oluyorsa di mi:)

Oyunun biletleri http://www.mybilet.com/eventinfo.php?eventid=7026 burada.

Yıldız Kenter'in yanındaki Sedef Şahin'i de çok beğendim.

Bu arada Mybilet'ten bilet almaya bayılıyorum. Keşke daha çok gösterinin biletini satabilseler. Biletix gibi adamı donuna kadar soymuyor. Sırf Biletix'ten almamak için çoğu etkinliğe gitmiyorum.

3 yorum:

Alo Elo! dedi ki...

ne güzel biz de hiç bir etkinliğe gitmiyoruz! ne kötü! bu arada yeni sayfan pek iştah açıcı! renkler ve görüntü süper!

cakiltasi dedi ki...

cicikom, şeker böcük bırakılacak gibi olduğunda. çayyolu tiyatrosuna gidersiniz hiç değilse.

oben dedi ki...

biletix konusundaki yorumuna katılıyorum. sadece biletixten satış yapan etkinliklere gıcık oluyorum, gitmiyorum. hem biletixe hem de onlara kıl oluyorum. biletix para kazanmasın ve batsın istiyorum. etkinlikleri düzenleyenlere o derece kin beslemiyorum henüz. ama o gün de gelecek, hissediyorum.