Cuma, Ekim 15, 2010

HASTA OLDUN YANDIN

Benim itaat problemim var. Böyleyken birini de itaat etmesini sağlamaya çalışmam. Çünkü hemen kendimi o insanın yerine koyup asla ve kata yapılamayacak bir şey için zorlamam.

Bahsetmek istediğim aslında çok farklı konular var niye yukarıda bu satırları yazdım bilmiyorum birden içimden geldi.

Birinci önemli sorunum sağlık sisteminin nasıl paralı hale gelmiş olması.

Güvenip gidecek doktor bulma sorunum. Yanaklarım da egzema gibi bir şeyler oldu ve kabardı hatur hutur kaşınıyorum. Doktor araştırmasına giriştim. Hepsi özel hastanedeler ya da özel muayaneleri var. Ve 250'de aşağı değiller. Şimdi bu para çok değil mi? Sistem tamamen parası olana iyi ve kaliteli hizmet anlayışında.

Bu tip bir mesleğim yok ama eğer olsaydı. İyi de bir doktor olsaydım bu kadar çok para almazdım bundan eminim.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kesinlikle haklısın!Paran varsa git güzel güzel muayeneni ol,yoksa devlet hastanelerinde sürün mantığı yerleşmiş malesef!

cakiltasi dedi ki...

maalesef kştap kurdu. hala çözemedim sorunumu.