Cuma, Temmuz 09, 2010

HOPPİRİK

Acayip gevezeyim. İş yerimiz eski yerine taşındı. Dolayısıyla artık bir konakta değiliz. Daracık bir karidorda 7 kişiyiz. Tek bayaaan benim. Artık diğer yerde tek başına olmanın verdiği yalnızlıktan mıdır nedir? Ota boka yorum yapıp durmadan bir şeyler anlatıyorum. Neyse sayemde konu açılıyor.

İşimden çok bıktım ya habire bık bık şikayet ediyorum. Sabah House Kafe'ye başvurdum garson olmak istiyorum. Umarım sen bize 5 beden büyüksün demezler. Görseler zaten anlarlar 5 beden küçüğüm. 20'likler 35'lik duruyor çünkü. Ben 20'lik duruyorum.


Neyse efem. Benim gıcık olduğum bir konu var. İnsanların tamam görüşürüz diyip sonra sırra kadem basmaları. Elbette bu iş konusunda. Bu ahlak anlayışıyla işlerini nasıl götürüp başarılı oluyorlar valla çok ilginç buluyorum bu durumu. Ben aman ayıp olmasın diye herkese cevap vermeye yetişmeye çalışırken. Yok saymadan işlerimi yerine getirirken. Hepsi davul olsun.

Bir de hayvanlara yapılan eziyeti aklım almıyor. Sevmiyor olabilirsin ama canlarını yakmak, öldürmek ne demek? Ben öbür evimdeki son günlerimde bile akrep öldürmeye kıyamıyordum yahu.

Hiç yorum yok: