Perşembe, Nisan 01, 2010

HER ŞEYE BOK ATAN ÇAKIL


Ben bir şeyi anlamakta zorlanıyorum. O da Swarovski taşlar.

Elbette zevkler ve renkler ama bence çok kıro yahu. Hem imitasyon şeylere benziyor. Yani niye bir insan bir insana Swarsovski taşlarla bezeli bir şeyler hediye eder. Hele o saatler çok fena. Yazık valla o paraya.

Bana illa mücevver almak istenirse. Ben yeşim ve zümrüt tercih ederim. Öyle elmas da istemem. Bütün elmaslar kanlı bence. Her ne kadar sertifikaları olsa da. Ne şekilde çıkartıldıkları ya çıkartan işçilere neler ödendiği belli. Belçika'yı onu bunu zengin etmekten öte değil.

Yeşim ve zümrüt nasıl çıkartılıyor ki acep? Sömürüsü varsa onu da istemem.

Niye tek taş takıntısı var onu da anlamıyorum.

Bakır telli bu yeşim yüzük bi sürü tek taştan daha güzel.

2 yorum:

Alo Elo! dedi ki...

evet bence de . ben de öyle çok pahalı mücevherlere meraklı değilim. her ne kadar boğa burcu için tam tersi yazılsa da. asparagas hepsi. :)P
ben daha otantik daha özgün şeyleri seviyorum. tabii bazen parlak bir şeyler de takmak gerekiyor ama çok da lazım değil hani.
ya sen benim bloğuma hiç girmiyor musun bakiimm!

cakiltasi dedi ki...

cicikom giriyorum girmem mi? yorumları ilk hemen bırakmıyorum sonra bırakıyorum. sonra da bırakmayı unutmuşum. şimdi yoruma boğdum seni hehe.