Cuma, Mart 26, 2010

NAPTIN DUMAN


Bunu atlamadan geçemeyeceğim. Duman'ın solist Kaan Tangöze neden Seçkin Piriler ile evlendi. Anlamakta zorlandığım hadiselerden biri. Hani son dakikalık bir şey de değil. 4 yıl ilişkileri sürmüş. Vallahi çocuk fotoğraflarda sanki hiçbir şeyin farkında değilmiş gibi. Dayamışlar uyuşturucuyu kızı vermişler yanına. Hani düğüne gelen tayfanın fotoğrafları daha beter. Abicim sen koskoca Duman'sın yakıştı mı şimdi sana Paris Hilton kılıklı biriyle evlenmek. Erkek dünyanın en zekisi en etelektüeli de olsa erkek. İki meme, bir popo bir de sarışın saç kombinasyonu olsun gerisi boş.

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

bu günkü tüm gazeteler bu konuda yazmışlardı. Böyle Rockçı gelin olur mu diye. Sadece bir köşe yazarı Milliyet de sanırım, işte aşk budur yazmıştı. E dört yıllık beraberlik de az değil...

cakiltasi dedi ki...

lalenin bahçesi hoşgeldin. ben yakıştıramadım ama biliyorum ki rockçı da olsa nükleer fizikçi de olsa böyle kız sever erkekler. yeni magazin konumuz oldular napalım:) 3 aylık hamilelik de varmış işin içinde bakalım önümüzdeki maçlar neler gösterecek.

Alo Elo! dedi ki...

ya cicikom kız berbat, gelinlik saç makyaj zevk, kültür ne düzeyde belli. ama kişisel görüşüm bu adamı hiç sevmiyorum, hâline bak nasıl boş bakıyor. bilirsin ben uyuşturucu sigara alkol vs.ye bağımlı kişilerden pek hoşlanmam, onaylamam onları. çok katıyım bu konuda biliyorum ama hoşgörüyle bakamıyorum işte.